Nu word ik pissig op @royke74 die ik vroeg om me te overtuigen deze niet te kopen
Wat een mooi ding man!
Nu word ik pissig op @royke74 die ik vroeg om me te overtuigen deze niet te kopen
Wat een mooi ding man!
Wat een gave horloges, man!
Benvenuto, fratello Roy!
Beide. Swiss made. Maar met duidelijke links met Italië en ook al jaren eigendom van de Italiaanse familie Maggi, die oorspronkelijk distributeur waren. Voor wat meer achtergrond; check deze korte docu, voor de echte Squale geek.
Heel mooi stel duikers, heb je daar trouwens!
Ja ik ken het. Voor mijn vrouw zijn ook ongeveer alle horloges inwisselbaar. Maar ja, ze draagt zelf ook al jaren een Apple Watch. Dus dan weet je 't wel!
Yes!
is ook heel gaaf! Bij mij begon 't ook met één Squale. Zit inmiddels op 3 en zie er dit jaar nog wel eentje bijkomen.
Nou, ik postte een tijdje geleden een, imo, vrij onschuldige foto van Catwoman en werd prompt gevlagd. Dus sindsdien wat voorzichtiger met posten van lederen kleding en accesoires.
Nou ja, op naar de
dan maar! Have a good one, fratelli!
van Catwoman
Had je dat niet kunnen zeggen voordat ik de vrouwelijke Hefner postte? Aan de ander kant, geen vlag gezien .
Hahaha, vraag me niet hoe ik daar bij kom, maar ik las vrijdagmiddag bordeel
bordeel
Ik moet me bedwingen om niet een relevant plaatje te posten.
Nou ja, deze dan maar…
Aaaaah, ik dacht dat het aan m’n zicht lag
zou lijken op ‘n Unimatic
Ja de vorm van de kast is echt anders ( lugs vooral) maar die Unimatic is zeker ook heel tof . Heb er al vaker naar gekeken.
natos
past echt goed
Eensch!
draagt lekker hè
Zeker leuk!
Zal @junior 't waarschijnlijk niet mee eens zijn…
Klopt. Die fliepeltjeflapjedingetjes, brrr …
Maar afknippen en er een ‘single strap’ van maken. Oké dan, dat ken net. Doen! Want met de bandjes zelf is natuurlijk helemaal niks mis hoor @Thijs9F82. Past prima.
anders word ik weer gevlagd
… oh wacht Edje in zijn leerperiode, helemaal in 't leer! Dat lijkt me inderdaad NSFW én nogal verstorend voor onze nachtrust. Laat maar. Damn, ik ben te visueel ingesteld.
Terug naar Squale …
There you go.
Lekker hoor!
Dank je wel voor 't plaatje Chris. Ik probeer de leren band even weg te denken, dan zou mijn lichte voorkeur toch uitgaan naar de Thalassa. Hoewel ik de ‘normale’ SqualeMatic, met datum, zeker niet zou afslaan. Lekker setje zo! Geniet ervan.
Mijn vriendin vind al m’n horloges op elkaar lijken
… herkenbaar!
Welkom bij #Team1521. Op afstand heeft 'ie wel iets weg van de Unimatic, voor een buitenstaander is het ook gewoon een zwart horloge met drie wijzers. Als ik de keuze zou hebben, zou de Squale voor mij de ‘betere’ zijn. Maar als ik ze beide had, zou ik ze ook afwisselend dragen.
#Weekend
Edje in zijn leerperiode
O.k., om de gevoelige types hier te sparen, verstrek ik op verzoek per PB foto’s.
Speechless
ik las vrijdagmiddag bordeel
Ik las vrijdag maandag borrel nu is het zo dat mijn borrels vaak van vrijdag tot maandag duren dus niet gek opzich. Soms volgt maandag tot donderdag er dan ook nog op
Deze is van vanmorgen, wilde hem posten maar toen verliep de dag te druk
Owh, wacht, ze heeft het licht gedempt…
Ehhh, tot morgen all!
Ja, ik ga ook naar bed. Gewoon slapen.
Morgen op tijd weer op, helaas… Welterusten, folks!