Meanwhile, somewhere in the living room …
Ik hoop dat Squale deze cushion case een keer opnieuw released!
Erg mooi!
Bijzonder stukje Squale history weer!
Dank voor t delen.
Buongiorno …
Auguro a tutti una buona domenica! Aldus Google translate, maar 't is welgemeend: Fijne zondag.
Buon pomeriggio, Squale amici!
Mijn oudste is vandaag jarig! Maar zit in Schotland. Dus we hebben hier maar even een verjaardagliedje ingespeeld, gefilmd en geappt.
Van harte
En ik heb sinds 3 weken les met mijn elektrische gitaar, hoort ook een beetje bij Squale
Gefeliciteerd.
Thanks, mannen!
Enne,
You’re damn right!
Yeah menn!
Felicitaties nog!
Toen ik dat ooit las dacht ik “Ja, zo kan ik ook verdienen”. Blijft bijzonder, de dubbele commissie.

Mijn oudste is vandaag jarig!
Maar zit in Schotland.
Congratz Kerel!

En ik heb sinds 3 weken les met mijn elektrische gitaar, hoort ook een beetje bij Squale
Klopt als een zwerende vinger
Zo, da’s het voordeel van niet in loondienst werken. Ik heb mezelf net vrij gegeven. En het voordeel van in het centrum wonen, is dat je dan heel snel op een terrasje zit!

Congratz Kerel!
Thanks, man!
O.k.,
Ik heb vandaag DRIE horloge omgehad…
De Golden solar Tuna, toen ik vanmorgen even wat onkruid uit de tuin ging trekken, de Carrera tijdens het werk en net, voor op het terras, de 1521 blue blasted, weer en dat voelde gewoon als ‘thuiskomen’. Man, wat is de 1521 toch een fijn horloge. Kan er niks aan doen…
Komt m.i. door de band. Daar moet gewoon een oranje op.
Ook niet de beste foto. Opgelegde indexen, combinatie van brushed en polished oppervlakken en sunburst komen niet echt tot hun recht. Of ligt dat aan mijn telefoon?

moet gewoon een oranje op.
Voor de zomer sowieso lekker!
Misschien hebben @royke74 en @MotoSkooly wat mooie real-life foto’s?

Vind het horloge er hier niet zo spectaculair uitzien.
Ik heb eerder al geschreven dat ik deze teveel ‘van hetzelfde’ vind …
De opgelegde indexen zie je bij alle merken terugkomen, de rechte regels text op de wijzerplaat idem. Vind het een beetje saai. De gewone 1521 geeft mij veel meer het vintage vibe gevoel, juist door de die zogenaamde klodders verf op de wijzerplaat én het dubbele logo. Voor het uurwerk hoef je het ook al niet te doen, vind ik. De SW200 is een prima en bewezen uurwerk, ook in de Elbore uitvoering! Tikt keurig op tijd en anders prima af te regelen.
Wat ik overigens aan de COSC-versie wél erg gaaf vind is de bezel, helemaal met lichtegevende smurrie ingelegd. Lekker hoor.

Daar moet gewoon een oranje op.
Sowieso altijd lekker op een 1521!
Oh enne, ook op een Matic …