Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Ik ga vandaag met de motor naar het werk,
En laat de 1521 veilig thuis.

Vandaag maar aan de G-Shock :upside_down_face:

5 likes

Goedemorgen heren van het goede leven!

De laatste dagen wat minder actief geweest, omdat de zon mijn BBQ snaar raakte en besloten werd dat er een open fire BBQ moest komen. En zo overenthousiast als dat ik kan zijn, ging al mijn tijd zitten in het zoeken van een geschikt model! Uiteindelijk een zelfbouw geworden.

Nog geen foto van Squale op BBQ, want op kantoor. Wel foto van Squale

11 likes

Lees ik hier wat AD(H)D in? :joy:

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan ninja move! Was halverwege je post, verdwijnt ie ineens :sweat_smile:

1 like

Ja, ik heb wel een paar kenmerken van ADHD, maar niet allemaal, gelukkig!

U voelt zich onrustig. :white_check_mark:
U bent snel boos als iets niet lukt. :white_check_mark:
U komt vaak te laat. Nope, heb ik een absolute hekel aan!
U praat veel en druk. :white_check_mark:
U maakt heel makkelijk contact met andere mensen. :white_check_mark:
U begint en stopt snel met een baan. Telt elke dag minimaal 2 uur eerder stoppen, dan 17 uur?
U heeft problemen bij omgaan met geld. Nope, geen problemen mee als ik af en toe iets meer uitgeef dan de bedoeling is.
U heeft snel problemen met organisaties of andere mensen. Nope!

3 likes

@Stevil85,

Ik heb nog steeds geen edit knop! Dan krijg je dit soort verbeteringen! :joy: :sweat_smile:

1 like

Toch gewoon dat potloodje??

1 like

Dat zou je zeggen, maar dan moet je hem wel hebben.

Vreemd! Heb je iemand beledigd🫣

Geen idee, wellicht was mijn aanmelding al beledigend, heb namelijk nog nooit een edit knop gehad.
Ooit een keer een 1o1 gehad met iemand die er meer over zou kunnen zeggen… Dat gesprek was redelijk snel doodgebloed :sweat_smile:

Hahah! Ik zie wel dat je thrustlevel 1 hebt. Volgens mij heb je dan nog minder rechten dan de gemiddelde stoeptegel

1 like

:joy:

Mij werd verteld dat ik er 1 moet hebben en daar bleef het gesprek bij.
Later bleken meerdere TL1 leden geen edit knop te hebben, maar daar is volgens mij nooit wat mee gedaan.

Maar goed, ik ben inmiddels wel gewend om post/copy/delete/paste/edit/repost toe te passen.

2 likes

Lifes A Bitch GIF - Motorhead Lemmy Life - Discover & Share GIFs

:unamused: :wink:

Maar, het goede nieuws: volgens mij moet je een jaar actief zijn om TL-2 te worden. Nou actief ben je en volgende maand ben je alweer een jaar lid. Dus, komt goed! :+1:

Best een druk dagje, trouwens. Vanmorgen een afspraak en daarna nog een lunch. Wel lekker met een wijntje erbij. Dus dat was best uit te houden. :wine_glass:
Nu even lekker chillen en HF checken. :blush:

7 likes

Dat komt inderdaad wel goed!

Lekker heur!

1 like

Goede middag allen, zojuist mijn eerste squale in ontvangst mogen nemen via een van de forumleden.
Er gaat ergens dit jaar nog een 1521 bijkomen maar voor nu was ik op zoek naar een fijn quartz horloge… En deze dus bij @Liga gevonden.
Hoorde van @TagEd dat iemand anders deze had aangeschaft maar het toch niet zijn smaak was dus mijn dank daarvoor :slightly_smiling_face:
Voor nu, fijne middag allemaal.

20 likes

Mooi ding! gefeliciteerd ermee🥳

Gefeliciteerd met jouw Squale!

1 like

Hey, het is gelukt!
Top, man! Nice! Gefeliciteerd en welkom in de Squale kroeg!! :beers:

Updated Homebrewing Beer Recipe Listing - Homebrewing - Home Brewers Blog

5 likes

Daar lust ik er ook wel een van! :heart_eyes:

1 like