Thanks! Vond 'm wel grappig. Moest even wat oprapen achter een kastje en dan doe ik altijd even mijn horloge af, om gekras langs de muur te voorkomen. Daar heb ik een beetje een hekel aan. Kon hem daarna bijna niet meer vinden! Hij viel helemaal weg tegen de mandarijntjes …
6 nieuwe winkeltjes!
Interessant voor wie er naar Italië op vakantie gaat …
NB Klik op de afbeelding voor een beter leesbare versie, hoop ik … 't duurt altijd even .
Zijn goed bezig, bij Squale. Maar mijn favo Squale AD zit gelukkig net wat dichterbij.
Het geeft wel aan dat ze uit de niche-(liefhebbers)markt willen kruipen. Richting een breder publiek. Niet op één plek uniek, maar in elke (hoofd)stad verkrijgbaar …
Op zich wel logisch ook. De marges bij een ‘1000-euro klokkie’ zijn natuurlijk niet heel erg spannend, percentueel wel maar in harde euro’s moet je toch aardig wat verkopen om een onderneming draaiend te houden. Dan gaan de verkoopaantallen (en dus ook een dekkend retailkanaal) ook meetellen en mainstream verkoopt beter dan niche.
Ja, snap ik. Ik begrijp ook niet dat nog niet iedereen een Squale heeft gekocht. Een veel fijnere, degelijker, meer betaalbare en prettiger smoelende duiker vind je niet zo makkelijk. Aan de andere kant zou het ook wel weer jammer zijn als onze horloges dan minder exclusief worden. Straks worden ze nog van die ordinaire dertien-in-een-dozijn-horloges, zoals een Sub of Speedy.
Van de mijnes zijn er maar 50, dus ûh …
Dat zijn er 999.950 minder dan er jaarlijks aan Rolexen worden geproduceerd.
Hahaha , kameleon horloge.
Ik heb mijn Squale Matic ‘Thalassa’ ook al een Deepsea-killer genoemd!
Oh enne voordat iemand denkt, hij weet niet waar hij het over heeft … ik heb ook een jaar lang (met véél plezier!) een 116660 op de pols gehad. Prachtige horloges maar in alle opzichten draagt deze Squale Matic beter. De Squale is ook wat minder hoog, oogt daardoor een stuk slanker - eerder als een 16600, maar die is geen 44mm - en dat helpt enorm in de draagbeleving. Maar ook zeker de kastvorm. Die Von Büren heeft echt iets fijns gemaakt, Wilsdorf ook maar zijn duikhorloge-DNA zie je helaas niet meer terug in de huidige Rolexcollectie. Dat is opgehouden bij de 16600/16610, vind ik.
Morgen even wat drop halen en dan de zwarte band erop …
Deze moet je hebben. Echt. Het water loopt me spontaan in de mond, als ik alleen al naar het plaatje kijk.
Waren halen we dat?
Gewoon bij de Appie of …
Dat heb ik met andere plaatjes. Maar die zijn NSFW, dus dat mag hier niet …
Vind dit trouwens ook een plaatje! Ze blijft leuk.
Gelukkig zijn ze ook heel bescheiden …
WAAR IS DE BESTE DROP OOIT VERKRIJGBAAR?
PS We dwalen een beetje af.
Plaatje voor de sfeer dan maar. Blijft mooi, zo’n 1521 Classic.
Tenzij het om een relevant plaatje gaat, natuurlijk. Zo is van deze dame ooit een legendarische foto gemaakt, waarop ze alleen haar Heuer horloge droeg.
Nou ja, dan maar een wat meer kuise foto van haar, dertig jaar later, met een moderne ladies TAG Heuer. Anders word ik nog gevlagd of erger…

Haha, ken je klassiekers!
De 1521 bevalt je nog steeds zo te zien. Leuk!
Hoe kan het eigenlijk ook anders, het is een prachtig horloge …
Tot op heden geen ander horloge dat comfortabeler draagt. Blijvertje!