Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Gelukkig! Er ging even een steek door m’n hart.:grin:Ik neem ze sowieso mee naar de Squale meeting.
En weet je, je ziet zo ontzettend veel zwarte duikers en zo’n lichte wijzerplaat, of in ieder geval een met een lekker kleurtje, roept bij mij altijd wel een lekker zomers gevoel op. En dat blijft toch mijn favoriete seizoen!:sunny::sunglasses::beers:

3 likes

Ow. Mag dit nog anno 2023? :thinking: :joy:

2 likes

Ja hoor, ‘zwart’ en ‘wit’ kun je gewoon zeggen, zonder iemand pijn te doen.:smiling_face_with_three_hearts: :rainbow_flag:

Zo, even lekker Italiaans tomatensoepje aan 't maken.:yum: :it: :man_cook: :tomato: :wine_glass:

2 likes

Eerder verdacht, qua midlife… :wink:

Maar meer on topic: ik geloof dat ik ‘m toch beter op de gewone 1521 vind staan dan op de Militaire >

7 likes

In mijn tijd was het een vriendin en een Porsche, dus als jij wegkomt met een stapel oranje bandjes doe je 't goed denk ik … :sunglasses:

Staat prima, ook op de gewone 1521.
Laat de zon maar komen! :sunny:

2 likes

Helaas nog nergens de blauwe Cosc te vinden.

Nu ik toch met bandjes aan het spelen ben: deze vind ik persoonlijk ook heel goed werken

14 likes

Eensch!

1 like

Alweer een aantal dagen geleden dat ik een plaatje postte!

9 likes

Staat goed!

1 like

Ik had gehoopt dat de Squale Owners Club een spontane meeting organiseren en mij en Roy uitnodigen :wink:

Nee die worden nog niet uitgeleverd, wij hebben ze besteld maar alleen de zwarte gekregen. Ben ook erg benieuwd :smiley:

5 likes

Das natuurlijk gewoon te bewerkstelligen!

1 like

Stiekem en heel strategisch, maar alsnog een leuke voorzet… :thinking:

1 like

Heb ik over gedacht. Maar bij mij in de huiskamer wordt toch wat krap…
Best Parties To Throw In Your New Apartment | Uloop

5 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::rofl:

3 likes

Even wat laatste dingetjes afronden en dan ‘op oranje’ het weekend in!
Lekker zomers … :sunny:

@TagEd, zit de vijf al in de klok? #vrijmibo :beers:

8 likes

Ja, joh! Ik heb net de eerste al weer opengetrokken, hoor! Lekker loempiaatje erbij! Life is good! :beers: :yum:

Prettig weekend, iedereen!

5 likes

girl-kick

Ik kom eraan … :sunglasses: :beers:
Proost!

5 likes

Mijn Matic speelt verstoppertje … :joy:

14 likes

Goeie foto!

1 like