Dank je wel, Maatje!
Dat vind ik echt een hele DIKKE!
Een interessant horloge! Het lijkt alsof de bezel wat dikker is dan bij mijn ‘normale’ 1521.
@Royce; heb jij die indruk ook?
Jullie hebben 'm? Heel nice!!
Geef me een dag of twee, dan heb ik ‘m (hopelijk) in huis en kan ik live vergelijken!
Stuur er maar vast een naar ome Ed
Die heb ik ook…
Ze zijn wel een beetje overboord gegaan met het vanilleluchtje hè?
Was bij die van mij wel het geval.
Ik vind het heel mooi staan. Zelf heb ik een vergelijkbaar bandje in oranje, lekker hoor
Zo, echt wel, slaat lekker op de neus…
Haha! Ik zou 'm met veel plezier dragen! Ik heb wat met full-lume dials! Heb natuurlijk een 1521FL, waar ik super blij mee ben, en vandaag m’n vintage full-lume TAG Heuer duikertje om.
Cool! Ben heel benieuwd naar de blauwe COSC, ook! Gaan we die zien op de aankomende Squale meeting???
Geen idee of je tijd en zin hebt je daarvoor in te schrijven
Hmmmm, let me check my very busy schedule…
Yep!
When?
Daar zijn @MotoSkooly en @royke74 nog even op aan 't broeden, volgens mij.
Maar ik hou vanaf half augustus tot het eind van het jaar m’n agenda vrij!
Dus eh,
Als hardcore 1521 classic liefhebber kan ik hier niet warm van worden. Ben sowieso niet van de lichte wijzerplaten op een duiker. Tuurlijk @TagEd, vind die van jou wel heel mooi hoor.
… vind ik meer van hetzelfde. Het onderscheidende van de classic gaat verloren met de ‘op elke hoek van de straat’ opgelegde indexen en de regels tekst op de wijzerplaat ipv. vintage vibe klodders verf als indexen en het leuke logo. De lumed bezel is wél gaaf! Vind ik.
Dat gezegd hebbende zal dit wel een succesnummer worden denk ik en de witte trouwens ook. ‘Men’ is nu eenmaal gevoelig voor COSC, terwijl Elabore ook prima afgeregeld kan worden én de opgelegde indexen zullen ook gewaardeerd worden. Dat zag ik al aan alle reacties bij de intro.
Omzet gegarandeerd!
Lekker toch, dan fleur je eindelijk een beetje op!
Zullen ze thuis ook leuk vinden …