Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Heel tof , de 1521 is toch de über Squale ( sorry @junior) :wink:

4 likes

Prachtige verzameling😊

1 like

Ja ben echt wel benieuwd, denk dat ik de oris maar in het blauwe gedeelte moet zetten :thinking:

Dankjewel Ed, kan niet wachten. Voel me net 8 jaar oud in de snoepwinkel vroeger :crazy_face:

4 likes

Ja dat wil ik ook wel weten….

1 like

Tip: Bestel op zo’n moment ook altijd een nieuw bankstel ofzo.
Dan is je aankoop zo vergeten. :sunglasses:

Moet dit nou …

giphy-downsized

:cry: :joy: :sunglasses:

… ik bedoel de 1521 is in alle opzichten een geweldige topper maar de Matic is nĆ©t een tikje Ć»h, nou ja groter. Het is gewoon het iets grotere broertje van de 1521. Beide zijn über! Wat mij betreft. Enne deze 1521 super doet erg zijn best om op zijn grote broertje te lijken en dat ziet er overigens zƩƩr geslaagd uit!

Hate to burst your bubble, maar voordat je hier mag verkopen duurt nog even. Je hebt er wel al 94 actieve dagen opzitten, dus in theorie kun je 'm over 271 dagen ā€œin het blauwe gedeelte zettenā€. Ik heb het allemaal niet verzonnen maar zo werkt het wel. Stiekem op HF proberen zou ik je afraden, dat levert je een schorsing op.

Denk dat je hem sneller via Marktplaats verkoopt. :wink:

@Archer, dat staat er natuurlijk gewoon bij op Chronofactum … :wink:

Ik vraag me overigens wel af of klopt wat daar staat. Bij de Squale Matic staat op de website van Squale zelf het volgende:

The bezel insert is the distinguishing element par excellence of the Matic collection. Starting from a steel disc, the semi-finished product undergoes a lacquering process. Next, the indicators are applied, and finally the whole thing is covered in a transparent varnish, giving it a smooth and resistant finish.

En ze lijken zo op het oog, qua afwerking en gladheid enzo verrekt veel op elkaar. Ook bij de Matic is het net glas.

4 likes

:bowing_man:sorry man :hugs::wink:

4 likes

:joy:

1 like

Ah okay, dat was ik me niet bewust, dan wordt het chrono of marktplaats idd. mocht het zover komen😁
Thnx voor de heads upšŸ‘

2 likes

GeĆÆnspireerd door @Royce ook even een giffie gemaakt!
Onder toeziend oog van de rest van de familie … :beers:

Ik ben trouwens helemaal vergeten om ā€˜de beste drop ooit’ te halen @TagEd. Wel boodschappen gedaan, maar 't stond niet op het boodschappenlijstje. Kansloos.

Komende week een nieuwe poging. :sunglasses:

10 likes

Ik zou hier nog op terugkomen: bezel ziet er gewoon hetzelfde uit!

Zie het antwoord van @junior hierboven, ik val ook terug op Chronofactum, dus zou ingelegd saffier zeggen (kan dat uberhaupt?).

Glimt in ieder geval als saffier, zoals eigenlijk alles glimt aan dit horloge: kast, wijzerplaat, wijzers, indices, insert, cijfers en streepjes in de insert, logo, alles. En toch geen foute bling-uitstraling, wat mij betreft, wel knap gedaan. :sunglasses:
Ik ga nog wel een keer de mesh band proberen, kijken of dat dan wel overkill gaat zijn… :wink:

Dank u! Van Seikoholic naar Squaleholic. Kan erger.

Bijvoorbeeld! :grin:

3 likes

Heb ik ook regelmatig. Ga ik naar Appie om olijfolie te halen, kom ik terug met een kar vol boodschappen, maar de olijfolie ben ik dan vergeten. Nou ja, zal de leeftijd wel zijn…:sweat_smile:

1 like

Je kunt het natuurlijk even testen, voor ons … :sunglasses:
Even met de punt van een scherp mes een kras proberen te maken. Lukt dat dan is het wat Squale zegt over de Matic (ā€˜covered’ met transparante smurrie) en anders is het saffier. Oh enne, de eerste kras voelt altijd het pijnlijkst. Dan ben je daar ook maar meteen doorheen. :joy:

2 likes

Had ik wel verwacht maar was even te lui om zelf terug te scrollen en de link te zoeken. Bedankt dat jij dat niet was.

Ja kan zeker.

Denk dat het super zou staan

2 likes

4 likes

Pfoeh, eindelijk weer thuis.:sweat_smile:
Meteen de blue blasted 1521 weer even uit de horlogekist gevist. Morgen eerst lekker uitslapen en dan 's middags even het water op. Deze mag mee.:speedboat::sunglasses: Altijd fijn, het draagcomfort van de Von Buren case, om de pols en de degelijkheid en natuurlijk de looks van een Squale, überhaubt :muscle: :star_struck:

9 likes

Denk dat je gelijk hebt.

14 likes

Oh menn, ik ben wel een beetje verliefd op deze hoor. Wat een klasse :heart_eyes:

1 like

Poaaaaaaah die is gaaf. Die had ik even gemist. Lekker man :ok_hand:

1 like

14 likes

Ik heb de Squale de hele dag moeten missen :pensive:

Heg snoeien, stuk verwijderen, ritjes naar de stort…
Nu fris gedouched met een welverdiend pilsje op de bank.

Morgen weer lekker de hele dag met de 1521 om de pols :beer:

6 likes