Oh man!
Geniet ervan, man!
Oh man!
Geniet ervan, man!
Haha, had ik helemaal niet gezien. Ik Google, knip en plak altijd maar wat. Maar ik heb absoluut geen probleem met LGBTQ+. Mijn oudste dochter valt op vrouwen. Big deal. Als ze maar gelukkig is.
Ik ook.
#metoo.
In één woord schitterend
Inderdaad prachtig prachtig🥰
On fire🔥
Keuzes, keuzes.
1521 Ocean zou mijn keuze zijn.
Op de een of andere manier vind ik die andere er uitzien alsof hij is ontworpen/samengesteld door marketingboys.
De 1521 ziet er uit als no nonsense, voortzetting van hoe het altijd was zeg maar.
Misschien een beetje raar, maar dat idee heb ik er nu eenmaal bij.
De 1521 is het fijnstdragende duikershorloge dat ik tot nu toe gehad heb. Een uniek, lekker robuust en bijzonder prettig ogend horloge. Voor mij een eenvoudige keuze.
Buongiorno trouwens, Squale gente! Geniet van deze mooie zonnige zondag!
Wel een hele eenvoudige keuze wat mij betreft de 1521 absoluut
Dan de volgende vraag blasted of polished?
Ja, da’s heel persoonlijk. Ik heb beide.
Polished
Ik heb de zwarte gepolijste en ben er super tevreden mee, vooral in de zon en op zn mesh band vonkelt hij lekker. Is wel gevoelig voor krasjes/vegen en je ziet er vingerafdrukken best snel op dus je moet niet vies zijn van een beetje poetswerk
Aan de andere kant vind ik de blasted ook echt een hele vette uitstraling hebben. In mijn ideale wereld zou ik de blauwe blasted hebben met de wijzerplaat van de gepolijste (die heeft een sunray dial in plaats van mat).