Zelf nog even aan het zwappen gegaan. Bandjes zijn prima van kwaliteit soepel en juiste dikte, geen stofmagneet. Hadden voor mijn pols een cm korter gemogen.
Die oranje is wel eeeeecht oranje had iets minder fel gemogen. Ach voor de zomer wel tof.
Was nu wel zeer hoog om mijn pols (onderarm), maar idd bij de Supersquale voel je amper dat je hem om hebt.
Zeker jammer @belgianmoonwatch.
Ik denk dat een ‘normale’ 1521 je veel beter zou staan. Ruilen?
Haha echter heb ik wel interesse in de COSC versie van de 1521. Zou hem graag eens in het echt zien. Weet je toevallig vanbuiten de dikte van een 1521?
Ik heb ze volgens mij ook van Samco. Zitten lekker!
Ik vind zelf het logo op de wijzerplaat wat speelser dan de drie ‘standaard’ regels tekst, die je op zowat elke COSC duiker tegenkomt. Maar dat is een smaakdingetje. De lumed duikring vind ik wel leuk(er).
@MotoSkooly heeft ‘m (gehad) en kan je de verschillen in draagcomfort enzo wel vertellen. Ik vermoed dat er weinig voelbaar is tov. de classic.
Zeker! Ik word zo sterk als een beer
12,5 cm?
Oh, da’s wel fors!
ik heb het nog even aangepast. Thanks!
@belgianmoonwatch, … kijk die drie witte regels tekst op de wijzerplaat van je Dwellâh. I rest my case.
ik dacht al, dat is een aparte en die wil ik hebben
Is die Sea Dweller nou zo groot of vertekend de foto ?
Vertekend beeld… hier staat nog ergens een foto van de Drass naast de SD en dan is het verschil minimaal
Klopt als een bus, er is geen verschil qua draagcomfort aangezien de case en de band gelijk zijn. Ander uurwerk, dial en bezel inlay dat wel. En komt met een mega doos waar de houten Omega box 3x in kan… Helaas nog steeds nergens verkrijgbaar, laten we kopen dat die weer komt!
Oehh, mooi man!! Ik heb echt een zwak voor BoR bracelets!
Gelukkig Bram
Ah dat ken ik niet, ziet er wel leuk uit!
Je foto deed mij denken aan Haselünne, in Emsland