Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Mooi hoor, lekker zomers die oranje :sunglasses::+1:

Ja, de Super Squale lijkt erg mooi plat

te liggen, inderdaad zeg!

Zijn ze ook quick release?

Ja, dat is bij mijn Barton tropics wel een dingetje. Die zijn behoorlijk stevig, maar daardoor ook best stug en dik en dus niet soepel. M’n Squale tropic vind ik echt een stuk fijner. Maar ja, ook wel ruim 2,5x zo duur. :thinking:

Ja, da’s dan wel weer heel goed van Barton: je krijgt twee lengtes. Dus past altijd. :+1:

Ja, da’s een beetje 'n
Needle in a Haystack | Haystack Meme on ME.ME

Toevallig had Q-watches er een te koop, laatst inderdaad. Maar is al verkocht en was misschien wel de enige in Nederland. Wie er een weet te vinden, mag 't zeggen…

3 likes

Ik zit er aan te denken (what else) om m’n Squale te verpatsen voor een…Squale :rofl:

:point_down:

9 likes

Ik voorspel 'n 1521! Am I right? :wink:

4 likes

Speel nou even mee man :wink:

5 likes

Oh, o.k…
Uhm…, let me think…

I don’t know… :grin:

5 likes

15 likes

¿Que pasa? Ga je deze al weer wegdoen?? Niet tevreden of gewoon saai?

3 likes

1 like

Nee, hij is juist super cool!! Maar ik heb een horloge-tik na m’n Oris-gekte: één model per merk :rofl:

En die Orange Onda werd me nu aangeboden maar dan moet de Sub-Squale dus wijken…

[Luxe] dillema’s…

3 likes

Het is dat mijn horloge pot leeg is, anders had je nu een pm :hot_face:

1 like

De Onda is één van de horloges die ik met al dat geflipper zeker nog een keer zou willen hebben en met oranje ben je al klaar voor de zomer… maar die Sub-Squale is gewoon klasse, qua looks, qua verhaal (zeldzaam) én tijdloos… De jury is still out…

5 likes

De onda is zeker een leuke toevoeging! Ik bied je wat kleingeld en een coupon voor de macdonalds voor die sub!

5 likes

Die is lekker, man!:heart_eyes:

3 likes

Tempting…

3 likes

Ik bied meer! Bij mij krijg je er een McFlurry bij @Cihanski.
Lekker fris … :icecream:

1 like

Sorry @Stevil85

2 likes

tumblr_b5cef645d6bcee36b29a5a0dc8deecc3_8ff62f97_500

Maar even zonder gekheid @Cihanski, als het je lukt om beide te hebben/houden. Dus die oranje én de submariner-lookalikewannabe, zou ik dat lekker doen. Voor elke sfeer wat wils.

Bij shaken, not stirred gelegenheden 't suppie en ga je flexen op het strand of bij een festivalletje, de oranje Onda om de pols! :sunglasses:

5 likes

Prima banden en zeker voor dat geld :wink:

Zit geen verschil in.

Jep , maar dat is er zo uitgesloopt hoor.

3 likes

Staat toch wel verdomd lekkâh dat grijze rubber.

13 likes