Mooi hoor, en lekker ruig bandje
Buongiorno, Squale famiglia!
Ja, da’s idd een fraaie uitvoering!
En, Q heeft er één op voorraad!
https://www.q-watches.com/artikel/squale-1521-blue-ray-nl
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar heb er twee polished en het valt mij heel erg mee. Ja, ik gebruik ze niet als klushorloges, natuurlijk. Maar het is echt wel heel gaaf hoor, polished!
Ja, of inderdaad
en modden…
Goedemorgen allen! (middag dus, maar ja net wakker, na 5 uurtjes slaap)
Bedankt voor de tip! Ik zal het onthouden, was alweer thuis tegen de tijd dat je het schreef . Daarnaast was een lege pols wel uitermate fijn tijdens het hakken en zagen (toet toet, boing boing)
Mooie tijd van 18:30 tot 00:00 uur. Heb alleen een setje nieuwe heupen nodig
Had ik gezien, ik vond het geel alleen erg dof geworden. Mja, daarna zag ik een nos exemplaar. Die is toch beduidend duurder .
#SqualeSpam #Team1521
Lazy Sunday, met de televisie aan … eerder vandaag de finale AO, overwinning nummer tien voor Djokodinges. Lekker hoor! En nu het spannende slot van de Rolex 24h @ Daytona. Er zijn daar wat Nederlandse succesjes in het vooruitzicht. De teams waar Renger van de Zande (GTP klasse) en Guido van der Garde (LMP2 klasse) voor uitkomen gaan weer erg goed. Het venijn zal straks wel weer in 't staartje zitten, leuk.
Ja heel tof
🫠:yum:
Ik heb al zitten denken om een polished bezel met zwarte aluminium inlay aan te schaffen om eens te kunnen wisselen op mijn Blue Ray SE.
Ik zie dat er 4 platte schroefjes in de lunette zitten.
Is dat plug and play om te wisselen of komt er toch iets meer bij kijken?
Ga meteen de lokale Squale-goden aanroepen ook.
?
Ik kreeg een alert!
Zie onderstaand filmpje. Vanaf minuut 6 zie je hoe de Squale bezel eraf gaat, die met die schroeffies enzo. Dat is best wel te doen als je een handige Harry bent. Of de complete bezel (in NL) los te koop is daar heb ik het antwoord niet op. Dat weten de mannen van Q wél denk ik.
Netjes!
Volgens de geleerden is dit door de schroefjes los te draaien gewoon te wisselen. Wij kunnen echter niet makkelijk aan onderdelen komen omdat onze supplier deze dan weer via Zwitserland moet zien los te peuteren. Voor losse delen adviseren wij dus om rechtstreeks met Squale contact op te nemen, zij vertellen dat wel of zij de losse delen willen/kunnen leveren.
Edit: @junior was me weer te snel af zie ik
Sorry …
Heb ook al zitten zoeken op YouTube maar kan er weinig tot niets over vinden .
Denk inderdaad schroefjes eruit en dan zou er nog wel een stalen veer inzitten.
Dat had ik gezien Remco
Ûhm, kijk eens vijf posts hierboven!
Haha, ja … ninja-edit.
Kijk als je een echt stoere vent bent, dan ga je deze zomer dus voor een duik, met je complete politieduikersuitrusting ÉN je Squale om de pols, in het lokale zwembad!
Hoe lang moet de 1521 eigenlijk blijven lopen?
Gisteravond afgedaan en vandaag niet omgehad, komt normaal gesproken eigenlijk niet voor dat ik de hele dag geen horloge draag.
Zag net dat hij er om iets over 17:00 mee was gestopt.
Lijkt me vrij kort?
Das kort ja, ca. 40 uur hè (38-42). Bij jou minder dan 24?
Mooie fotos, heren! Chapeau!