Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Hoi!

15 likes

Imo is de Super Squale alleen mooi op de BOR.

3 likes

Ik heb 2 suede bandjes in aantocht, ben benieuwd of die wat zijn. Maar ik vind de BoR top en toch al vaak een voorkeur voor staal dus denk dat hij daar vooral op zal blijven :grin:

1 like

13 likes

Ik heb problemen met de bezel van mijn Squale 1521 polished. Soms is er geen beweging in te krijgen. En dan ineens weer wel, maar niet heel soepel.

Herkenbaar?

En heeft iemand tips op het op te lossen?

4 likes

Misschien zit er vuil onder. Heb je de boel al afgespoeld met een lauw sopje… :thinking:

Anders zou ik er even mee bij een juwelier naar binnen lopen, die schroeven hem zo los voor je en kunnen even kijken of de veer wellicht stuk is of iets anders. Mijn ervaring met de schroefjes in de bezel is dat ze boterzacht zijn, dus ga alleen zelf klooien als je weet wat je doet én met een goed schroevendraaiertje. Anders vernaggel je de boel.

Hoe je de bezel eraf haalt zie je in een filmpje wat ik eerder geplaatst heb (vanaf minuut 6):

:beers:

3 likes

Vandaag de oranje, de zon schijnt weer…

14 likes

Hey thanks man! Alles in je bericht zegt mij om niet zelf te gaan klooien dus das een goede tip :+1: Ik ga er inderdaad wel ff mee naar de juwelier. Hij zit soms echt muurvast, bizar

4 likes

Op een Tropic gezet:

15 likes

Heerlijk, een tropic! En het staat nog goed ook! :sunglasses:

3 likes

Check :sunglasses: :+1: :arrow_heading_up:

13 likes

Jaa mooi!

1 like

Lengte is volgens mij ook niet slecht,
Ik heb dunne polsen dus ze zijn al snel te lang.

Deze vind ik niet verkeerd:

10 likes

Lijkt inderdaad goed te zitten , mooi op lengte zo :+1:

1 like

Lengte is prima! :+1:
Is dit een originele Squale of wat?

2 likes

Is een Fuerman?

Komt uit het blauwe gedeelte

3 likes
3 likes

Lekker man die oranje set :tangerine: :star_struck::star_struck:

2 likes

Vooralsnog mag ik hier gewoon nog geautoriseerd rondhangen :smiling_face_with_three_hearts: ben nog niet weg poepies

20 likes

Lekker blijven ook, gewoon houden die Squale! Veel te mooi :heart_eyes::+1::see_no_evil:

3 likes