Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Die witte Rally Tropic staat ‘m serieus heel cool :sunglasses:

Fijn te horen dat de service bij Gnomon dus goed is ook👍

3 likes

Ik weet het niet goed.

Ik heb ook nog een U50.

Keuzes :thinking:

10 likes

Die is ook heel mooi,
Stond er laatst nog een van in het blauw.

3 likes

Jeetje, je maakt het wel lastig … ik zou geen van allen wegdoen! :sunglasses:

Die Sinn U50 wil ik ook wel eens proberen. Mooi merk, ik heb er een paar gehad waaronder een 240ST en een 857 UTC. Tegimented enzo. Heel fijn!

Kortom, mijn tip is om de Squale 1521 Militare er gewoon bij te kopen … :joy::joy::joy:

5 likes

Ik heb ook nog een 904 (Navitimer)

Niks wegdoen?
Nee - het potje is leeg.
Enkel die Citizen Ny0080 kan vertrekken - maar daar koop je geen squale mee :scream:

3 likes

Ha, ja, zeker ‘n schuine hoek, maar inderdaad ook één klikje uit het lood…

3 likes

Ja die tropic is geen toevalstreffer. Daar heb ik best naar moeten zoeken in off white. Ik wilde deze hebben voor de polished blue en de profondo. Staat op beide erg goed. Maar deze tropics staan ondertussen wel op Aliexpress voor veel minder. :+1:

Hier op de blauwe. :+1:

En ja een zeer goede ervaring met Gnomon. :+1:

7 likes

AR had al flink wat gaten laten vallen, heb maar even een handje geholpen. Nu een mooie spiegel… Ben ik de eerste die daar last van heeft?

5 likes

Nee nog nooit last van gehad en ik heb er al een paar gehad.

Hoe oud is die van jou?

Net overgenomen van iemand, is van 2016. Ben de 3e eigenaar. Ik kan er altijd nog een nieuw saffier inzetten.

4 likes

Ehm, wat doe je hier precies?

O.k. dan is ie denk ik gebruikt waar hij voor bedoeld is.

Ik houd die van mij over het algemeen wat netter.

En een nieuw glaasje kost de kop niet denk ik. :+1:

3 likes

AR verwijderd met een dremel en wat polijstmiddel. Voor nu even voldoende, misschien later even opzoek naar het juiste glas👍

2 likes

Buongiorno tutti!
Wit overhemd vandaag, dus…

19 likes

Buingiorno Squalisti! :shark:

Blauw overhemd hier dus…

16 likes

Nee, hier ook niet.
Mijn oudste is (ook) van 2016. Maar geen problemen.

Zo, eerst maar eens een espressootje. :coffee:

Werk ze vandaag, iedereen!:muscle:

13 likes

Het is niet zo dat je ze nu beide draagt?

8 likes

Goedemorgen Skûwàlisti! :coffee:
Fijn, die stilte na de storm. Fris oranje vandaag.

Dubbele AR toch? Dan kun je het ook laten zoals het is, scheelt ook de blauwe gloed (die op zich wel leuk is). Je kunt er altijd nog een nieuw glaasje voor zoeken lijkt me.

Ik heb het met mijn eerste gehad, ook ‘krassen’ en ook ik ben best wel voorzichtig. Het kwam volgens kenners door het bijvoorbeeld het gebruik van 't hoekje van een overhemd ofzo. Ik wil nog wel eens even het glas vetvrij maken en gebruik daar eigenlijk alles voor wat van stof en binnen handbereik is. Dat dus. Het veiligste is dus eigenlijk alleen wrijven met microfiberdingesdoekjes. Werd mij verteld. :wink:

Oh enne, ik heb het ook een keer gehad bij een Omega SMP300 wat mij overigens toen zelf niet opgevallen is. Een nieuwe eigenaar zag het direct en heeft toen ook de AR eraf gepoetst. Zag er keurig uit. Is nooit meer een nieuw glaasje ingekomen, naar mijn beste weten.

Jeetje, ik moet op zoek naar een oranje overhemd.
Anders past 't niet … :joy:

11 likes

Buongiorno Squaléosi!

Ziet er naar uit dat ik

A) op zoek moet naar überhaupt een overhemd, als ik dit zo lees :sweat_smile:.

B) op zoek moet naar meer kleuren bandjes :joy:

Behold, green sweater :crazy_face:.

13 likes

Bij mij zitten er ook krasjes in, zal wel te maken hebben met het feit dat ik hem 6 keer per dag schoonveeg met m’n t-shirt.

Laat er wel een keer een nieuwe in zetten als mn dochtertje wat ouder is, tot die tijd is frequent poetsen gewoon een feit helaas :joy:

4 likes