Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Heeft niet lang geduurd:

12 likes

Die oranje Tropic is lekker man :star_struck::star_struck:

2 likes

Zenk joe, my frent! :grimacing:

2 likes

Zojuist een trackingnummer en bericht van Gnomon ontvangen dat ze mijn nieuwe insert hebben verstuurd. Jippie! :partying_face:

8 likes

:partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Lekker, schiet dan gelukkig toch nog redelijk op.

En je mocht hem op hun kosten laten plaatsen door een horlogemaker toch?

1 like

Thnx voor de feedback. Had het eerder ook nog niet meegemaakt met andere horloges. Ziet er prima uit nu, alleen de blauwe AR is een stuk minder, wat eigenlijk wel heel mooi is.

1 like

Nee, ze hebben niet gezegd dat het op hun kosten is.

:star_struck:

Nu de nieuwe insert onderweg is zou ik zelf van de oude een special maken. Haal de 3 volgende lumedots er ook uit en doe er een andere kleur lume in.
Dan heb je een ineens ook een am/pm insert voor als het licht uit gaat. :joy:

5 likes

Hey, dat is zo’n slecht idee nog niet! Dit zal ik meenemen als mogelijke optie.

Moet ik alleen even weten waardoor die eerste 3 er spontaan uitgevallen zijn.

Thanks, @Jansd! :muscle:

3 likes

Ik ook, maar deze kan toch ook wel?

16 likes

:rofl: :rofl: nee nog niet nee

1 like

Hoi!

15 likes

Imo is de Super Squale alleen mooi op de BOR.

3 likes

Ik heb 2 suede bandjes in aantocht, ben benieuwd of die wat zijn. Maar ik vind de BoR top en toch al vaak een voorkeur voor staal dus denk dat hij daar vooral op zal blijven :grin:

1 like

13 likes

Ik heb problemen met de bezel van mijn Squale 1521 polished. Soms is er geen beweging in te krijgen. En dan ineens weer wel, maar niet heel soepel.

Herkenbaar?

En heeft iemand tips op het op te lossen?

4 likes

Misschien zit er vuil onder. Heb je de boel al afgespoeld met een lauw sopje… :thinking:

Anders zou ik er even mee bij een juwelier naar binnen lopen, die schroeven hem zo los voor je en kunnen even kijken of de veer wellicht stuk is of iets anders. Mijn ervaring met de schroefjes in de bezel is dat ze boterzacht zijn, dus ga alleen zelf klooien als je weet wat je doet én met een goed schroevendraaiertje. Anders vernaggel je de boel.

Hoe je de bezel eraf haalt zie je in een filmpje wat ik eerder geplaatst heb (vanaf minuut 6):

:beers:

3 likes

Vandaag de oranje, de zon schijnt weer…

14 likes