Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Mogguh :smirk:

13 likes

Buongiorno Squaléosi!

12 likes

Ooh, yes! Ik ben blij dat je het zegt, want ik kom net uit mijn weekend. Wat een aangename verassing dat het alweer bijna weekend is! :grimacing:

@pasd Jammer man, dat komend weekend net in jouw weekend valt! :grimacing:

4 likes

:thinking::thinking: Heb ik iets gemist :no_mouth:‍:fog:

1 like

11 likes

Toffe strap! Is het silicone/rubber of sailcloth?

1 like

Thanks! Een hybride bandje: binnenzijde rubber, buitenzijde sailcloth

2 likes

Ja, dat je komend weekend gaat missen, want dat valt in jouw huidige weekend :rofl:

1 like

16 likes

Zojuist toch nog even gekeken, vanwege een price alert. Ik kan dit betreffende model echter nergens vinden, enkel met een gele dial.

Nader onderzoek doet dan ook uitwijzen dat dit een gemodificeerd exemplaar is. Hij had origineel een gele wijzerplaat. De verkoper heeft er een zwarte in laten zetten. Een ander dingetje is dat het geel van de insert is vervaagd. Dit vermoedde ik al, maar dat is nu bevestigd.

Tevens stond dit exemplaar bij de oosterburen op het forum, tegen een nog lagere prijs, inclusief verzenden. Ik denk dat niemand hapte en de verkoper hem nu op c24 heeft gezet.

Ik ben in ieder geval afgehaakt.

1 like

15 likes

Zo zonde 🥹

5 likes

Kleur blauw komt echt mooi uit op foto 2!:star_struck:

3 likes

Hij heeft zelfs een geblauwde lug gekregen!!

2 likes

Auw, auw, alweer!:astonished::tired_face::sob:
Net ergens achter blijven haken, waardoor mijn horloge op de grond kletterde! Zit even te wachten op een telefoontje van Kalle Slaap, om 'm even na te kijken en hopelijk weer netjes te maken…:sleepy:

2 likes

OMG! Gast, serieus … damn. Hoe dan? :see_no_evil:
Vervelend deukje zo te zien, op de rand. Ik hoop dat Kalle iets voor je kan doen.

crying-reaction

6 likes

Ai, hier kan ik geen like voor geven. Wat k.u.t, hoop dat het uurwerk nog goed is. Waar zit de schade?

4 likes

Auw, dat doet pijn :persevere:

3 likes

Ja, gewoon ontzettend stom, achter het hengsel van m’n tas blijven hangen. Ben er behoorlijk ziek van…:frowning:

@Stevil85 hoop het ook… linker zijkant van de kast en de zijkant van de bezel een beetje…:grimacing:

@Anthony I know… was liever zelf gevallen, als m’n horloge daarbij was gespaard.:sleepy:

Even bijkomen van de schrik…

10 likes

Dat kan ik me goed voorstellen. Krasje bij normaal gebruik is ûh tja, ook zuur maar dit is gewoon doodzonde. Hoop echt dat je het kan laten opknappen. Ik klop het af, zoiets is mij (gelukkig) nog niet overkomen.

Toepasselijk biertje wel, Brand … moord en brand! :wink:
Proost. :beers:

4 likes