Pijnlijk! Voel met je mee…
Neem maar een paar van de heerlijke biertjes. De kast opnieuw opmaken kan natuurlijk altijd, weet alleen niet wat dat moet kosten.
Ben een keer gevallen waarbij het horloge gespaard bleef maar mijn heup niet.
Misschien moet ik beide maar even verzekeren.
Beetje. Horlogemaker heeft 't super druk, zei z’n collega. Morgen weer even proberen. Of misschien dat ik 'm even een PBtje via FB stuur. En even kijken of ik iets kan regelen met verzekering, morgen…
Nee joh, een horloge is uiteindelijk maar een ding en kan gemaakt of vervangen worden Echt? Echt! Al voelt dat op dat moment natuurlijk niet zo
Is ‘t #toosoon voor een blije NA…?
Uhm, dit is een beetje volledig off-topic, maar ik weet dat hier een paar gitaar liefhebbers zijn en je kan momenteel je slag slaan op een online veiling. Men kan me een PB sturen voor de link.
Ik bedenk me net dat dit wellicht volledig tegen de regels in is. Maar ja, ik heb geen toegang tot off-topic .
Beetje maar hoor …
Maar er leest toch niemand mee en je handelt het verder via PB af zag ik, dus 't zal zo’n vaart niet lopen. Verder met Squale!
Balen! Hopelijk kan er wat aan gedaan worden. Heb mijn 1521 2 jaar geleden laten vallen in de badkamer. De bovenste rechter lug was zelfs wat verbogen door de klap en daardoor paste mijn Squale mesh niet meer. Ben toen naar AWCO gegaan en daar hebben ze voor mij de mesh wat afgeslepen zodat die weer past.
Mijn 1521 loopt alsnog gewoon goed dus tegen een stootje kunnen ze, dat bleek wel. Die van jou vast ook maar optisch gezien wel jammer
Iets met battle scars
WOW, gewoon … ûh wow! Dus niet de kast laten repareren (of vervangen) maar de band ook stuk (laten) maken, lekker bezig.
Zo’n verhaal is overigens dé reden waarom ik nooit horloges aan-/afdoe in de badkamer, op de plee of in de keuken. Verder heb ik tapijt in huis, maar - ik klop het weer af - de laatste jaren niets meer laten vallen. Maar 't zit in een klein hoekje, zo bewijst @TagEd vandaag. Zonde jongens, echt zonde.
Balen!!!
Hopen dat het weer netjes opgelost kan worden
Top!
Dik Wakker staat goed bekend volgens mij.
Mocht de inboelverzekering de zaak dekken @TagEd zou ik zelf ook even Squale een mail sturen, met de foto erbij en hen vragen wat een nieuwe kast kost en of je die los geleverd kan krijgen. Vervolgens het uuwerk etc. om laten zetten bij een goeie horlogemaker (ook gelijk even checken of alles nog ‘vast’ op z’n plaats zit) en je hebt gewoon weer een nieuwe 1521. Scheelt ook allerlei gedoe en uitleg bij een evt. verkoop. Nu ik er zo over nadenk, ik zou Squale sowieso even vragen wat een nieuwe kast kost.
Klopt👍
Ik heb wel eens gevraagd wat een losse kast kost bij Squale.ch.
Ze leverden destijds alleen een dichte kast.
Glasdicht met caseback kroon en pakkingen al op de goede plaats. Volgens mij zat de bezel er ook op.
Is wel jaren geleden. In feite krijg je dan een complete kast met alles erop en eraan zonder uurwerk wijzers spacer en dial.
Prijs weet ik niet, want ik heb destijds de Squale verkocht met een beetje extra verlies en deze opnieuw gekocht. Dat was uiteindelijk goedkoper.
Kosten van het zaakje omzetten en afregelen komt er dan nog bij. En dan moet het ook op 50 atm afgeperst worden. Of iig waterdicht zijn.