Fijne vrijdag Squalista’s
Ja, ik had even 'n afspraak, hier bij 'n koffietentje, met 'n mede-Squaledrager. Maar 't is niet Chris (ThaPapper). Wel iemand die ook op de Squale meeting was. Hij heeft dus ook die Matic LE. Maar in het zwart. Maar kan me de verwarring voorstellen. Er zijn er wereldwijd, volgens mij, maar 40.🥲
Ik heb niks met akoestische gitaren. Altijd elektrisch gespeeld; al sinds m’n tienerjaren. Vond ik veel cooler!
En speelt inderdaad veel lekkerder. Maar komt misschien ook omdat mijn vader destijds akoestisch speelde. En je wil niet hetzelfde doen als je vader.
Ach soooo!
Maar dat geldt dan ook echt voor alles!! in mijn geval
Gezellig
Ik vind het opzich nog wel kunnen, het groen van de wijzerplaat en de oranje wijzer. Geeft hem nog iets extra. #colorblocking
Enig vermoeden wat de omtrek van zijn pols is?
Ik vermoed zelf namelijk niet veel groter dan 16,5. En als dat zo is, dan kan mijn pols ook makkelijk een matic hebben.
Ik vind hem namelijk niet misstaan.
Lekker bezig!
Kan iemand mij even een management summary geven, voordat we het weekend gaan inluiden …
Honderd. Van deze Thalassa zijn er 50 zwart (brushed) en 50 blauw (polished) uitgebracht …
Klik hier voor meer info.
En welke versie zou je dan de mooiste vinden?
Nee, weet 't niet. Heb 'm een appje gestuurd met die vraag. Als ik wat hoor, laat ik 't je weten.
Dat is een lastige, om heel eerlijk te zijn. Maar de Choco dial vind ik stiekem best tutti frutti sexy.
Alsof we elkaar allemaal niet meer spreken, dit weekend, ofzoo… . Fijn weekend, Ed
Aardig en bedankt, maar had natuurlijk niet gehoeven
Yes🤎
Mooi weekend Squalista’s, ik ga de economie draaiende houden komende drie nachten (zonder
om de pols)…
Heul mooi
Oei, geen Squale om? Da’s afzien, man!
Maar goed om te weten dat iemand in ieder geval de economie draaiende houdt, terwijl de rest van ons met andere -ook heel belangrijke- dingen bezig is. Werk ze, man en namens het Squaleteam: bedankt!