Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Heb je een link?

5 likes

Een van mijn nooit verkochte stukken…

18 likes

Morning! Fijne vrijdag middagborrel alvast

13 likes

Goedemorgen, joehoee…

16 likes

Weet u het typenummer van dit prachtige horloge?

1 like

AWCo c3 Bund

2 likes

Kan me niet vroeg genoeg beginnen!

Ben moe en erg toe aan het weekend! :yawning_face: Werk ze nog even vandaag, Squale folks! :muscle:

6 likes

Voor de liefhebbers!

15 likes

Hij lonkt, maar ik weet niet of ik iets met PVD heb. Daarnaast beheers ik over een hele grote twijfel tussen 1521 of Matic. :sweat_smile:

1 like

Tsja, op een Isofrane doet ie ‘t ook geweldig, net als m’n matte gewone 1521.
En dit weten jullie hier natuurlijk al lang, maar die spiegelende chapter ring is echt wel next level! :heart_eyes:

15 likes

Dank, ik ook bij deze!

Oranje minutenwijzer kan wel bij groen, maar ‘t effect is ietwat anders (niet mijn foto):

11 likes

Hongkong Edition?

4 likes

Weet ik niet, ik ben niet verder gegaan op Google dan ‘squale 1521 green’, en verder gegaan met ‘mijn’ model.

1 like

Ja dat is die HK LTD. Vind bij die inderdaad de oranje wijzer (wat ik normaal zo tof vind aan Squale) echt vloeken met dat groen. Die van @Royce pakt mij echt veel meer!

Strats zijn altijd goed, wat voor een is het?

3 likes

Ik heb hem even opgezocht, het is idd de LE Hongkong. althans, volgens google.

Edit: @Archer was me voor

2 likes

Fender vintera 60s stratocaster in ice blue metallic! :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

What are the odds? Nog een Squale in het wild!:grin:

12 likes

Misschien moet ik ook maar eens m’n strat oppakken. Ik snap niet waarom ik dat al 3 jaar niet heb gedaan, terwijl het lichter speelt dan een akoestische.

Waar bende gij koffieleuten? :stuck_out_tongue:

3 likes

Das niet zomaar in het wild, je hebt gewoon een pre valentijdate gemaakt met een “zekere forumlid”! Of niet Pappie @ThaPapper ?

6 likes