Durf het bijna niet te zeggen, maar ik ken nog iemand die er komend weekend eentje te koop gaat zetten. Via PB wil ik de naam wel verklappen ā¦
Haha, ik ben reuuuuzeeee benieuwd
Oohjoh! Dat is hardstikke mooiš¤¤
Thanks. Wordt gewaardeerd!
Met een dagje vertraging, mijn NA!
Om te beginnen: een van de mooiste Seiko-mods op het forum vind ik - persoonlijk - deze. Dit is er eentje die altijd in mān achterhoofd is blijven hangen. Een Sumo meets SBDC077; op de foto doet deze het wat mij betreft in ieder geval geweldig:
Benieuwd of @CitizenX 'm nog heeft.
Dus toen ik, gedreven door mān nieuwe liefde Squale, onderstaande 1521 op Chrono24 zag, ging mijn hart wat sneller kloppen. Wel even getwijfeld, want ik wilde eigenlijk eerst gewoon voor een gepolijste 1521 Militaire gaan. Maar ja, die kan altijd nog wel natuurlijk⦠#next
Dit schijnt er eentje van een oplage van 30 te zijn, heb ik ergens gelezen, for what thatās worth.
Ik ben nu bezig met het vinden van het juiste bandje hiervoor, leuke speurtocht ook. Ik heb niet veel met leer, maar voor deze maak ik waarschijnlijk een uitzondering, wel in het zwart.
Foto gepikt van AWCo, met het originele bandje:
Holy sh*t wat een mooie! Gefeliciteerd ermee.
Heel mooi dat groene
Dat je ons hiervoor een dag hebt laten wachten ā¦
Schande! Zoān fraaie 1521 had je direct met ons moeten delen. Oh oh.
Fris groen kleurtje, net even anders ⦠je āmistā ook de oranje minutenwijzer. Ik vind hem fraai! Veel draagplezier.
Wat een mooie dial!
Gefeliciteerd!
⦠sjips, hij heeft nog een goed excuus ook!
Ah, man! Dat is so thoughtful!
Maar super coole 1521, man! Congrats!

Dus toen ik, gedreven door mān nieuwe liefde Squale, onderstaande 1521 op Chrono24 zag, ging mijn hart wat sneller kloppen.
En terecht, hij is in ƩƩn woord āschitterendā. Heel veel plezier met deze gewenst!
Die lijmklonten bij het stikselā¦
Verder wel een heel gaaf horloge. Maar ja, we hebben de Alpinist al
Yes
Schitterend! Het āgemisā van de oranje minutenwijzer maakt m helemaal af vind ik! Veel draagplezier
Voor iedereen die geĆÆnteresseerd is⦠er is een zeldzame PVD 1521 uit 2014 te koop op de baai. Ik noem het de āhommelā. Niet op mijn radar, maar erg cool stuk.