Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik ken nog iemand die er komend weekend eentje te koop gaat zetten. Via PB wil ik de naam wel verklappen … :wink:

2 likes

Haha, ik ben reuuuuzeeee benieuwd

1 like

:heart_eyes:

17 likes

Mijn pols is rond de 16:

13 likes

Oohjoh! Dat is hardstikke mooi🤤

Thanks. Wordt gewaardeerd!

1 like

Met een dagje vertraging, mijn NA!

Om te beginnen: een van de mooiste Seiko-mods op het forum vind ik - persoonlijk - deze. Dit is er eentje die altijd in m’n achterhoofd is blijven hangen. Een Sumo meets SBDC077; op de foto doet deze het wat mij betreft in ieder geval geweldig:

Benieuwd of @CitizenX 'm nog heeft.

Dus toen ik, gedreven door m’n nieuwe liefde Squale, onderstaande 1521 op Chrono24 zag, ging mijn hart wat sneller kloppen. Wel even getwijfeld, want ik wilde eigenlijk eerst gewoon voor een gepolijste 1521 Militaire gaan. Maar ja, die kan altijd nog wel natuurlijk… #next

Dit schijnt er eentje van een oplage van 30 te zijn, heb ik ergens gelezen, for what that’s worth.
Ik ben nu bezig met het vinden van het juiste bandje hiervoor, leuke speurtocht ook. Ik heb niet veel met leer, maar voor deze maak ik waarschijnlijk een uitzondering, wel in het zwart.

Foto gepikt van AWCo, met het originele bandje:

25 likes

Holy sh*t wat een mooie! Gefeliciteerd ermee.

1 like

Heel mooi dat groene :star_struck:

1 like

Dat je ons hiervoor een dag hebt laten wachten …
Schande! Zo’n fraaie 1521 had je direct met ons moeten delen. Oh oh. :see_no_evil:

Fris groen kleurtje, net even anders … je ā€˜mist’ ook de oranje minutenwijzer. Ik vind hem fraai! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Dat kon echt niet gister, na alles wat er met @TagEd was gebeurd… :wink:

2 likes

Wat een mooie dial! :drooling_face:

Gefeliciteerd!

1 like

… sjips, hij heeft nog een goed excuus ook! :innocent:

2 likes

Ah, man! Dat is so thoughtful! :blush:

Maar super coole 1521, man! Congrats! :partying_face: :beers:
Champagne Toast Girls Images – Browse 23,252 Stock Photos, Vectors, and  Video | Adobe Stock

4 likes

Nu nog de COSC 1521

17 likes

En terecht, hij is in ƩƩn woord ā€œschitterendā€. :heart_eyes: Heel veel plezier met deze gewenst! :tada:

1 like

Die lijmklonten bij het stiksel… :scream:

Verder wel een heel gaaf horloge. Maar ja, we hebben de Alpinist al :wink:

2 likes

Yes :star_struck::boom::green_heart:

1 like

Schitterend! Het ā€œgemisā€ van de oranje minutenwijzer maakt m helemaal af vind ik! Veel draagplezier :raised_hands:

1 like

Voor iedereen die geĆÆnteresseerd is… er is een zeldzame PVD 1521 uit 2014 te koop op de baai. Ik noem het de ā€˜hommel’. Niet op mijn radar, maar erg cool stuk.