Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Bund broers…

11 likes

Zelfde hier. Heb wel een Indonesische vrienden en ben een keer op Bali geweest, telt dat ook?

2 likes

*een Indonesische vriend

Blijft fijn dat ik m’n typfouten (en die maak ik geregeld) niet kan verbeteren :joy:

4 likes

Ik had je wel begrepen, hoor.:grin: Maar irritant is het wel, als je dat niet kunt.:roll_eyes: Maar flink blijven posten en op naar TL-3!:+1:

1 like

en dat na bijna 1 jaar lid, wat duurt dat lang hey!!!

1 like

Ik zag van de week weer een nieuw topic hierover. Ik heb de hoop opgegeven dat ik ooit nog mijn schrijffouten achteraf kan herstellen, hier op het forum.

Zijn er hier knutselaars?

Ps.: dit is niet van mij, ik kwam het tegen en heb geen banden met de verkoper.

1 like

Die wijzerplaat is niet meer te redden helaas.

1 like

Dat geloof ik best. Zal ook wel moeilijk aan te komen zijn.

Nee, dat ziet er idd niet best uit…

2 likes

50 Atmos om :hugs::+1:

10 likes

Ach we komen er ooit wel! :laughing: tot die tijd zitten ik en jullie helaas wel opgescheept met mijn typfoutjes.

Geef de hoop niet op! Ook wij zullen ooit ons tweederangs lidmaatschap ontstijgen en tot die dag gewoon lezen we alles gewoon goed na.

2 likes

Nog 1 horloge verkopen en er komt een nieuwe squale😮

3 likes

Welke wordt het?

1 like

Geen moeilijke vragen stellen, ik moet eerst even geld verzamelen. Arme student he😁

2 likes

Ik heb even voor je uitgezocht wanneer je dat wél kan. Althans, als de foruminstellingen nog zijn zoals ze waren en als je niet - vanwege stout gedrag - bent vastgezet op TL1. Je hebt volgens de statistieken in je profiel HF 300 dagen bezocht, dat moet 365 zijn om te promoveren naar TL2.

Ik pak even de rekenmachine erbij: 365-300 =

… kortom, nog 65 dagen HF bezoeken en jippie! :partying_face:

Je loopt nog een beetje achter, maar ook voor jou geldt het “aantal dagen bezocht” sommetje.

Nog 141 bezoekdagen te gaan! Kom op, je kunt het. :sunglasses:

Ikzelf zit op 1,7K … damn, ik heb geen leven! :joy::joy::joy:

Dat gezegd hebbende, terug naar Squale …

… George Cloony zou zeggen “What else?” :sunglasses:

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

14 likes

Wat @Archer vraagt, welke welke … vertel! :beers:

Oh …

ArcticWeakLeopard-max-1mb

1 like

Ik uhmm heb kleine prinsessen polsjes, 16.5cm🥹

Squale is doorgaans vrij fors, tips?

Een 1521 al eens geprobeerd? Die ziet er op papier groot uit, maar om de pols valt die echt heel erg mee. Ik vind hem zelf aan de kleine kant [ik heb 17,5cm polsomtrek], vandaar ook mijn kriebel om eens een Matic te gaan proberen. Ik hou wel van een maatje meer, als het om horloges gaat.

En natuurlijk de nieuwe ‘super’!

SQ044SUPERSSG.PG2_800x.png

Die moet met zijn 38mm helemaal goed passen bij jou. Geen fan van leer op een duiker, maar deze combi ziet er toch wel erg lekker uit … :partying_face:

7 likes

Oke, doen we die!:grinning_face_with_smiling_eyes:
Die wou ik natuurlijk sowieso al wel, maar twijfelde over de maat

2 likes