de Squalekroeg
Altijd feest!

komt er dan ook een #teamMatic??
Tuurlijk!
… en dan gaan we #Team1521 uitdagen. Want #TeamMatic is (dan!) de allerbeste.
Thanks👍
Echt hè…
Jij doet net zolang met een horloge als ik met een zak koffiebonen…

Jij doet net zolang met een horloge als ik met een zak koffiebonen…
![]()
![]()
Drink je zo weinig koffie?
Ik hoop nooit aan de flipperytus te gaan.
Is dat net zoiets als schijterytus, als je eenmaal gaat, blijf je gaan?
Kweenie, to each his own.
Maar elke keer dezelfde nieuwe 1521 doorstoten met een paar mikken verlies…
In de tussentijd had je een polished blue ernaast kunnen drukken voor de zomerse moods bijvoorbeeld.

Ik hoop nooit aan de flipperytus te gaan.

to each his own.
… de weg naar het bezit geeft mij veel vermaeck!
Het leuke van een one watch strategy is dat je telkens weer ergens naartoe leeft, dat je telkens iets ‘nieuws’ om de pols hebt. Ik vind dat leuk, tja. Iets anders proberen, onrust, toch weer terug naar het vorige, twijfels, specs en historie uitzoeken. Allemaal lekker! Vind ik.
Ik heb geloof ik nog geen horloge gehad die ik langer dan anderhalf jaar om de pols had. Ja eentje, mijn Casio G-Shock GW-M5610 (… die gaat ook nooit meer weg, echt.)
Meestal gaat het na een maand of 2 à 3 alweer kriebelen. Ook heb ik de rare gewoonte om horloges die ik echt kan waarderen meer dan eens te kopen. Zo is mijn huidige 1521 de derde en een vierde sluit ik zeker niet uit. En inderdaad, het “verlies” (lees: eerste afschrijving) is er vaak ook.
Maar ja, kriebels hè …

Het is een leuke Seiko, helemaal niks mis mee!
Ja, maar toch jammer dat het een seiko is. Daar heb ik dus helemaal niks mee!
Mn seiko is nog niet verkocht
Das nou niet echt snelhejelle

jammer dat het een seiko is.
Echt? Seiko heb je niks mee …
Is het raar als ik je vraag: Waarom heb je die Turtle dan gekocht?
Ik ben overigens best wel een fan. Vooral van een aantal duikers. Daar heb ik er ook al een paar van gehad, zoals de SPB143/149, de SPB187 en zo nog wat. De Astron-lijn vind ik helemaal fijn. Ik heb ook nog een ouwe flightmaster liggen en mijn eerste ‘echte’ horloge was een Seiko. Kreeg van mijn ouwe heer een Vijfje toen ik een jaar of 10 was. Wat was ik blij!
Noem die Squale…

Noem die Squale…
#Team1521
PS Love the engraved case …
Ja… maar welke 1521?

Nee, Remco, gij ook al?!
Ehhh… Tjaaaa….
Ehhh…
Hier nog een afvallige. Ik heb inmiddels “dag met m’n handje” gezegd tegen de Thalassa en de Black Matic… 🫢 Gelukkig ligt het niet aan die fantastische horloges maar aan mijn wat “gelimiteerde interesse spanne” zeg maar…
Ik hoop dat ze via Q-Watches een gelukkige nieuwe eigenaar vinden.
Nee man, Chris! Heb je ze allebei ingeruild?!
En je vond ze zo leuk en droeg ze zo graag!!!
Zal wel de tijd van het jaar zijn. De donkere dagen voor de lente…
Let op mijn woorden: zodra het weer een beetje lekker weer wordt, wil iedereen (weer) een Squale! Dat is gewoon het horloge dat je wil dragen, wanneer je weer in t-shirt rondloopt, buiten.
Maareh, wat is ervoor teruggekomen?