We zittten al 2% dichter bij deel 4!
Ook heel tof model, niet eerder gezien hier
- Hodlen
- versneld spekken
0 stemmers
Eh, ik heb even wat meer informatie nodig. Wat wil je precies wel of niet doen?
Toch blijft deze wel 'n plaatje, trouwens he? Vandaag ben ik er dan weer van overtuigd dat 't deze moet worden. Maar ja, het Squalepotje is helaas nog niet voldoende gevuld…
Excuses, ik maakte voor de eerste keer een poll. Ik besef mij nu dat een beetje info welkom is.
Het komt hier op neer. Ik ben hebberig en wil graag een nieuwe Squale .
Ik heb crypto, maar dat is op dit moment allemaal niet zo boeiend. Nu kan ik dus blijven Hodlen, maar kan er ook voor kiezen om m’n Squalepotje versneld te vullen. Misschien heb ik stiekem m’n keuze wel al gemaakt. Maar ach, ik dacht gooi er een polletje in.
O.k., beetje dit idee dus.
Wat vinden wij dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan beter kan doen?
- Houden die crypto en blijven dromen van (nog) zo’n mooie Squale.
- Verkopen die crypto en kopen die coole Squale. YOLO!
0 stemmers
Nou zoiets dus!
Ik zal de mijne wel opdoeken. Ooh nee, toch maar niet. Anders is de hele context weg.
Hahaha, het addertje voor mij is nu dat ik de resultaten alleen kan bekijken als ik zelf stem
Dit weekend net besteld, enkel met zwarte plaat
Wat ik wel een beetje jammer vind (en dat doet Aquastar dus ook), is die warme gloed photoshop over de dial. Natte droom zo, maar in realiteit toch echt wat neutraler ‘kouder’ -zilverkleurig hoor:
Nog steeds een natte droom hoor!
Wel grappig, jouw poll staat op holden (sorry, andersom … hodlen) en de poll van @TagEd staat op ‘jippie YOLO kopen die Squale; nu!’
Und jezt.
Van harte alvast!
Mooie aanwinst.
Jetzt wird schwer. Sollt noch nicht so einfach sein, he?
YOLO, of zoals de Duitsers zeggen “MLSNE” (man lebt schließlich nur einmal) …
Plaatje voor de sfeer …
Bitte ein Bit!
Lekker, man! Congratulazioni! En dan straks lekker veel en vaak plaatjes posten hier, hè?! We zien hier veel te weinig Super Squales!