Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

We zittten al 2% dichter bij deel 4! :stuck_out_tongue:

2 likes

Ook heel tof model, niet eerder gezien hier :roll_eyes:

1 like
Blijven Hodlen of Squalepotje versneld spekken?
  • Hodlen
  • versneld spekken

0 stemmers

Eh, ik heb even wat meer informatie nodig. Wat wil je precies wel of niet doen? :thinking:

3 likes

Toch blijft deze wel 'n plaatje, trouwens he? :heart_eyes: Vandaag ben ik er dan weer van overtuigd dat 't deze moet worden. Maar ja, het Squalepotje is helaas nog niet voldoende gevuld… :frowning:

11 likes

Excuses, ik maakte voor de eerste keer een poll. Ik besef mij nu dat een beetje info welkom is.

Het komt hier op neer. Ik ben hebberig en wil graag een nieuwe Squale :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ik heb crypto, maar dat is op dit moment allemaal niet zo boeiend. Nu kan ik dus blijven Hodlen, maar kan er ook voor kiezen om m’n Squalepotje versneld te vullen. Misschien heb ik stiekem m’n keuze wel al gemaakt. Maar ach, ik dacht gooi er een polletje in.

2 likes

O.k., beetje dit idee dus.
Wat vinden wij dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan beter kan doen?

• Houden die crypto en blijven dromen van (nog) zo’n mooie Squale.
  • Verkopen die crypto en kopen die coole Squale. YOLO!

0 stemmers

2 likes

Nou zoiets dus! :joy:

3 likes

Ik zal de mijne wel opdoeken. Ooh nee, toch maar niet. Anders is de hele context weg.

2 likes

Youre Welcome Gif - IceGif

:wink:

4 likes

Ow ja, grazie, @TagEd!

2 likes

Hahaha, het addertje voor mij is nu dat ik de resultaten alleen kan bekijken als ik zelf stem :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Dit weekend net besteld, enkel met zwarte plaat :heart_eyes:

2 likes

Wat ik wel een beetje jammer vind (en dat doet Aquastar dus ook), is die warme gloed photoshop over de dial. Natte droom zo, maar in realiteit toch echt wat neutraler ‘kouder’ -zilverkleurig hoor:

Nog steeds een natte droom hoor!

7 likes

Wel grappig, jouw poll staat op holden (sorry, andersom … hodlen) en de poll van @TagEd staat op ‘jippie YOLO kopen die Squale; nu!’

Und jezt. :thinking:

Van harte alvast!
Mooie aanwinst. :ok_hand:

3 likes

:drooling_face:

11 likes

Jetzt wird schwer. Sollt noch nicht so einfach sein, he?

1 like

YOLO, of zoals de Duitsers zeggen “MLSNE” (man lebt schließlich nur einmal):sunglasses:

Plaatje voor de sfeer …

Bitte ein Bit! :beers:

4 likes

Lekker, man! Congratulazioni! En dan straks lekker veel en vaak plaatjes posten hier, hè?! We zien hier veel te weinig Super Squales!

1 like

Is dat zo?, deze foto van Worn and wound komt mij realistisch over. Die foto die jij toont lijkt genomen onder kill TL licht.

7 likes