Ik hoop van harte dat het zo is, bij Aquastar helaas niet…
Maar da’s geen Squale, toch?
O.k., @Cihanski en @Proenski, deze even opgediept uit de Squale only-archieven. Dit is een foto gemaakt en gepost door de mannen van Q-watches.
Ik zou met zoiets heel goed kunnen leven.
Dat zou ik niet kunnen …
Heb je wel wat foto’s op de smartphone staan? Dat je af en toe even kan kijken.
Uiteraard
Mag of kun jij tijdens je werk geen horloge om?
Ja, die is ook gaaf! Da’s een Gnomon exclusive, toch?
Yes, maar niet “special” geprijsd gelukkig haha
Komt goed! Normaal komt hij woensdag binnen
Spannend!
#CantWait
Ik ook! En ook deze foto lijkt realistisch
Jazeker wel, heb ik aantal beaters voor, die mogen een krasje oplopen
Verkoop wat oude zooi die nog in de schuur/zolder staat. heb je dat ding zo in huis
Toch wel een serieuze concurrent van de 65 diver wat mij betreft en nog een stukje vriendelijker geprijsd!
Stond eerst op het punt een Longines Legend Diver te bestellen, maar heb me toch bedacht. Zeer tevreden van m’n Squale en vond de Longines dan ineens toch wat prijzig…
Idd. De LLD is een aardig horloge, maar ik zou van de 10x ook 10x voor de Squale kiezen. Heb je nog wat centen over voor bv een Seiko spb317 🫣
We hebben de laatste jaren heel veel opgeruimd en weggedaan. Dat wordt echt goed zoeken.
Maareh, potje vult zich vanzelf weer en ergens dit jaar komt er weer een Squale bij. Ik heb de tijd. Ben er toch nog niet uit welke het nou moet worden. Twijfel nog teveel. Ene keer denk ik nog een 1521. Dan toch weer een Super Squale en soms denk ik zelfs nog wel 'ns aan de nieuwe 1545 en dan toch weer een 1521…
Nou ja, ik ga er nog even rustig over nadenken, de komende tijd. En als het potje weer wat voller is, misschien eens afspreken met de mannen van Q voor een passessie.
Als we in de tussentijd niet alweer een Squale meeting hebben gehad…