Herkenbaar, dit is nummer zoveel…
En ik kan nog steeds niet eens fatsoenlijk spelen…
Oooh, basgitaar… Wil ik ook nog leren . Net als piano.
Voorzichtig dat je er niet groter voor gaat wonen hè…
Hahaha, dat wil ik sowieso wel. Ik zie m’n 2 oudsten namelijk nog niet zo snel op zichzelf gaan. Die vinden het wel best zo. Ik trouwens ook. Wat mij betreft blijven ze lekker thuis wonen, totdat ze gaan samenwonen. #blijven_toch_je_babies_hè
Mijn punt is dat een echte fumoso-wijzerplaat met hitte is behandeld volgens de afgebeelde zonnestraal / zonnestraal Soleil.
De Blue Ray is geen echte hittebehandelde Fumoso-wijzerplaat… hij is geverfd om er zo uit te zien.
Zie hier de achterkant van een Soleil wijzerplaat. Let op hittebehandelde rand.
Aaah… En ik maar denken dat het on de voorkant ging
Ahh dat was me even niet duidelijk op de foto. Leek op het eerste oog een normale sunray dial zonder de donkere behandeling maar je hebt gelijk.
Lijkt me een heerlijk gevoel. Even niet een of meerdere horloge willen!
Oh, dat lijkt me zo ontzettend boring!
Ik vind het heerlijk om lekker te kunnen afwisselen. Maakt voor mij echt het leven leuker.
Ah, jij bent bassist! Doe ik ook nog wel 'ns, als ik wat opneem. Heb hier boven nog een lekker Jazz Bassje staan, met een setje Fender Custom Shop pickups. Heb in de afgelopen decennia ook best veel verschillende gitaren gehad. Is ook echt wel wat geld in gaan zitten. Wel altijd elektrische gitaren. Nu al weer een tijdje een heel fijne Telecaster en een Esquire en op die laatste speel ik bijna elke dag wel even.
Buongiorno trouwens, Squale famiglia! Vandaag echt schandalig uitgeslapen, na een ouderwets gezellig avondje in de kroeg!
Buongiorno Ed!
Goed gedaan, na zo’n lange open dagen dag.
Ik deed ook pas om 10 uur m’n ogen open. Een ouderwets verjaardagsfeestje gevierd
… 'middag Swûwàhlisti!
Aan deze kant een lekker lanterfantzondagje, na ook een uurtje ‘té lang’ op bed.
Fijne zondag allemaal.
#Team1521
Ja, man. Toch fitter dan ik dacht!
Maar, gisteren met m’n horloge nog om en m’n koptelefoon nog op, totaal uitgeput, in slaap gedonderd. Dus dat uitslapen, vanmorgen, had ik echt wel even nodig. Maar goed, net even lekker wat croissantjes en jus naar binnengewerkt en nu even heerlijk aan de koffie. Beetje rustig bijkomen.
Hier ook
hoor. Wel eerst nog even wat huishoudelijke klusjes en dan vanmiddag nog even lekker naar het grand café, hier op de hoek.
Jij ook een
Want
Dat wordt dus een hele
Geniet ervan mannen!
Ja, en dan vraag ik me af he, misschien weet jij dat: die kast van de Breil, da’s natuurlijk duidelijk en Von Buren(achtige) kast. Maar werd die ooit door Squale geleverd en/of zijn ze die later (met of zonder toestemming?) zelf gaan maken?