Buongiorno, Squale famiglia!
En we zitten alweer halverwege de week! Het gaat goedkomen! Het weekend komt eraan! Hou vol, hè!
Eerst maar even 'n lekker espressootje!
Buongiorno Squaleosi,
Fijne werkdag vandaag. Helaas geen wristshot vandaag. Ik ben per abuis naakt m’n auto ingestapt en naar kantoor gereden.
Kijkwijzer🔞
kijk maar, naakt:
Het is tijd om je kleine gup in het zonnetje te zetten. Blauw pilletje nemen en plat op de grond liggen!
Edit: Nu ik dit lees…
Dan kan ik maar 4 uur de juiste tijd bekijken
Ik heb het maar koud, zo naakt. Maar in ieder geval bedankt, Ed!
Squale 1521 een fijn horloge, loopt netjes. Maaarrrr 1 probleem waar ik mij toch aan irriteer en dat is een krasje op de bezel. Om de pols valt het haast niet op, maar ik weet dat die daar zit, muggezifter?. Wat vinden jullie, bijwerken met een watervaste stift (een doodzonde natuurlijk) maar dan valt het mij wellicht wat minder op.
Of een hele nieuwe bezel? Geen idee wat dat kost en zelf kan ik dat niet (a-technisch en een sloper) dus wat kost het als ik dat laat doen.
Zie foto
Zou ik me ook aan irriteren!
Zit ook een (kleine) kras op de bezel/ring zelf zo te zien. Zonde! Ik zou op zoek gaan naar de nieuwe bezel + inleg. Stuur Squale een mailtje voor een kostenopgaaf en zoek hierboven even naar een filmpje, wat ik al 2x geplaatst heb over het vervangen van een bezel. Het is ‘schroefjeswerk’. Moet je wel een beetje handig voor zijn, ben je dat niet zou ik het door een horlogemaker laten doen.
Succes!
EDIT: HIer is het filmpje (vanaf minuut 6) …
Mooi he, zo’n sexy gmt!
Yes, yes! Zoals jullie kunnen zien, not naked anymore. Which means, Ben lekker thuis! Morgen nog een dagje en dan weekend!
Het begint alweer te kriebelen…
Maar ik blijf sterk!
Fijne avond alvast!
Dank je voor de info, dat kleine krasje op de ring zelf irriteerd mij niet. Is echt zo minimaal. Maar wel die kras op de bezel, dus die zou vervangen moeten worden. Ik en handig , ben een sloper he en heb al zeker geen geduld. Wellicht dat iemand die hier bij mij in de buurt (Schiedam) woont en wel handig is dat voor mij zou willen doen. Gelukkig heb ik deze voor een leuk prijsje weten te kopen van @Cihanski dus hoop dat er hulp is bij mij in de buurt. En anders ga ik wel naar een horlogemaker toe. Leuk filmpje, zie je mij dat al doen, schroeven vliegen alle kanten op, de ring krijg ik er nooit meer in, wordt dus 1 slachtpartij
Zeg ik ook iedere keer, 1 januari (voornemen in 2023 koop ik geen horloge) inmiddels 2 horloges rijker en de derde in aantocht