Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Ik heb er net ca. 5 weg gebracht. :muscle: Maar het jaar is nog jong… :sweat_smile::joy:

2 likes

Die vind ik ook wel aantrekkelijk, maar 2 1545’s is misschien te veel?

3 likes

Zo denk ik er ook over. En dat zou dan uit m’n matic/1521 potje moeten komen.

1 like

Ziekenhuis voer vandaag :smirk:

16 likes

Zo te zien gelukkig in goed gezelschap Dan! Take care daar :+1:t2:

1 like

Sterkte en beterschap :four_leaf_clover:

Thanks mannen @DionJ& @Anthony

1 like

Eet smakelijk?

Maar je bent dus nog steeds daar. Ik hoop dat je snel weer boven Jan bent!

1 like

Volgens mij kun je een losse bezelinsert bestellen. Vervangen schijnt niet heel moeilijk te zijn. Maar kun je ook door een horlogemaker laten doen.
Dat dus. :grin:

Edit: kijk aan @junior hebben we tenminste wat!

2 likes

Pfffff Ja man :nauseated_face: heb er ondertussen wel een nieuw vriendje bij :no_mouth:‍:fog: oxycodon

3 likes

Oxy in combinatie met een dure horloge hobby… Gevaarlijke combi, laat de raboreader maar thuis liggen voor de zekerheid :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

:thinking::thinking::rofl::joy::rofl::money_mouth_face: een mooi excuus toch .

1 like

Oef, dat heb ik ook 2 jaar op voorschrift genomen. Lang verhaal kort, kutspul, maar toch ook weer niet. Ik heb het gelukkig niet meer nodig.

2 likes

Nieuwe aanwinst? Congratulazioni!:partying_face: En welkom in de Squale kroeg!:beers:

2 likes

Nee joh! Die grijze ex van Dan is een heel nieuwe generatie! Kan er gerust naast! Tenzij je er natuurlijk liever een 1521 bij wil. Die is ook geweldig…:star_struck::thinking:

3 likes

Nog steeds daar dus…:frowning: Nou eet smakelijk en get well soon!:muscle::pray:

2 likes

Een duiker is geen dresser maar een toolwatch, daar horen krasjes bij.

Als je het echt zo erg vind zou ik een back-up bestellen maar deze gewoon lekker laten zitten en er nog een paar flinke krassen bijscoren!

1 like

Naast de blue blasted ook Captain America om de pols, daar wordt je sterk van opa :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Liefde van een kleinkind, Heerlijk! Mij nog niet gezien, maar heerlijk! :joy:

1 like

Yes :yum:

1 like