Ziet eruit als een koekoek dieet
Beterschap gewenst Dan.
Ziet eruit als een koekoek dieet
Beterschap gewenst Dan.
Ha goed idee, schrijf jij even een heel mooi beargumenteert bericht die ik mijn vrouw kan laten lezen en haar daarmee kan overhalen . Je weet hoeveel horloges ik heb, zou dit jaar niets meer kopen, inmiddels al weer 2 gekocht en er staat er weer 1 in bestelling van 2 k. Krijg steeds te horen, uit mijn pensioen pot gaat geen dubbeltje naar horloges.
. Arme ik
Ja, echt. Squale is een merk voor echte mannen die een kras kunnen waarderen, niet voor huilbabies. Sorry.
Nou, ik had het over een vervangende bezel. Niet een compleet nieuwe Squale
Je hoeft je hier niet te verontschuldigen voor een rare opmerking hoor!
Mag gewoon …
Precies dit is zo leuk aan juist dit ‘café’.
Ik heb geen Squale wie weet ooit een Super Squale maar vind het gezellig om mee te lezen en te genieten van de prachtige foto’s, kennis en al het wel en wee.
Staan een paar pareltjes in het blauw
Zeker!
Ik zit even na te denken over een tekst bij mijn volgende up. Zal iets worden als …
“Een duiker is geen dresser maar een toolwatch, daar horen krasjes bij […] Squale is een merk voor echte mannen die een kras kunnen waarderen.”
Ben jij een echte man én hou je net zoals @Proenski van krassen op je Squale dan is deze prachtige duiker helemaal niets voor jou! Hoewel? Ik kan er wel een paar krassen op maken, als je dat wil.
Wel eerst betalen graag …
Geintje Jeroen, kom op nou!
Ja… Ja en nee. Ja: ik ben blij met m’n blue blasted 1521je, die ik in nette gebruikte staat kocht, met dus wat gebruiksspoortjes. Dit zorgt ervoor dat ik deze vrij zorgeloos draag, bijvoorbeeld in, om, op en onder water. Heerlijk! Daar is ie voor!
Tegelijkertijd, nee: ik was er toch wel heel erg ziek van toen ik, door mijn eigen onhandigheid, m’n 1521 full lume (nog helemaal niet zo lang geleden nieuw gekocht) over de straatstenen zag zeilen, met een behoorlijk beschadigde kast en bezel en mogelijk ook schade aan het uurwerk, tot gevolg.
Het is (bijna) altijd gezellig in de Squale kroeg! Een leuke club mensen gewoon en mooie horloges!
Dat snap ik wel, want die was voor jou nog steeds als nieuw.
Zou ik ook hebben. Een krasje meer of minder op een netjes gebruikte Squale of je eerste beschadiging op je nieuw voor jou nog nieuwe gekochte Squale.
Een auto met 0km waar ik 4 maanden in rijd is ook gewoon nog nieuw voor mij. Krasje is vet kut, ook na 4 maanden. Op een occasion, boeit het me wat minder. Maar gelukkig lease ik al 10 jaar en denk inmiddels dus, boeien! Tis toch niet van mij.
Met andere woorden, ik snap het gevoel!
Inmiddels is het bedtijd voor mij, want morgen weer om half 6 met het hondje wandelen.
Slaap lekker allen!
Ik voel geen traan meer opkomen, zal ik dan eindelijk een echte man worden . Niet zeuren Ferry over een krasje, gewoon half slopen, tis een Squale voor echte mannen. Gek he, voel mij ineens een krijger
.
Dank je Proenski, zal lekker slapen vannacht . O nee, eerst nog een paar krassen op de Squale, ben geen mietje meer
Trusten!
Buongiorno Squale Famigia!
Ik snap wel waarom jij @SirSqualeWhale heet. Prachtige exemplaren laat je telkens weer zien!
Lastig hè, plaatje plaatsen vanuit het ziekenhuis.