Het is dat en dan heb ik het nog niet over alle afschrijvingen die ik pak. Geen klagen hoor, want een hobby mag geld kosten maar onderhand heb ik het met dat mechanisme een beetje gehad. Het wordt tijd om wat rustiger te worden.
Ha zag in het blauw dat jij de Y1545 geflipperd hebt naar Tudor13. En een echte kerel let niet op een krasje op zijn squale . Ga die van mij maar gewoon afraggen
, heb genoeg andere horloges waar ik iets zuiniger mee moet zijn
Dat snap ik ook. Anders heb je straks voor 30 exemplaren kosten gehad en maar 1 horloge in bezit…
Ik geniet nog steeds elke dag van mijn GMT en nog steeds smoorverliefd op deze kleurencombi. Ik heb dan ook geen haast om een Matic of 1521 te kopen. Ondanks dat ik me net een kind in een snoep voel en hoe goed @junior, @pasd en @Tilo hun best ook doen met hun pics en knipoogjes. Ja flirten kennen jullie wel, jongens.
Ik heb geen haast en voel niet de noodzaak om er nu al persé een 2e en 3e liefde bij te nemen. Ik zit al sinds augustus in m’n wittebroodsweken
Ik had alleen wel bijna die Hongkong gekocht bij ten2two, maar was dus al te laat.
Plaatje voor de ten2two sfeer!
FTFMyself
Wij leren 't flirten van de beste …
Als ik het daarmee zou redden, ging ik nog even door… Mooi dat je zo blij blijft met de GMT, congratz.
Misschien moet ik die dan ook maar eens proberen.
Wel een andere kleurencombinatie, aub. Ik zal straks de kleuren wel even posten, die ik leuk vind
Dezelfde heb je ook in de 42mm variant
Ehhh, mjah, niet helemaal mijn ding, sorry…
Straks naar de horlogemaker met m’n arme gewonde 1521je… 'ns kijken of ie nog te redden is.
Nou ja, in ieder geval wel weer even lekker over horloges kletsen. Da’s dan wel weer leuk.
Nou, het goede nieuws is dat het horloge nog prima loopt en dat het weer bijzonder gezellig was, bij de horlogemaker. Maar het slechte nieuws is dat het te erg beschadigd is, om nog te kunnen repareren…
Laser welding zou misschien nog kunnen. Maar dat doet hij niet. Hij noemde Jan Ubels als optie. Een andere mogelijkheid is om het horloge naar Squale op te sturen. Hij denkt dat zij dan zullen voorstellen om het horloge (uiteraard tegen betaling) te vervangen door een nieuwe.
Maar goed, morgen eerst maar eens bellen met de verzekeraar, om te vragen hoe het zit met de dekking. Wordt vervolgd, dus…
Nog even wat sfeerplaatjes.
Nu even aan m’n late dinner: twee pitabroodjes met kaas en een biertje! Lekker gezond, dus!
Is het niet veel meer voor de hand liggend om de boel gewoon in een nieuwe kast over te zetten??
Ja, misschien wel. Maar kan me voorstellen dat, met arbeidsloon en zo, je zo aan de prijs van 'n nieuwe zit en ik denk dat laser welden ook niet goedkoop is. Maar, ik ga morgen eerst even informeren tot welk bedrag ik verzekerd ben, voor dit geintje… Dat maakt een beslissing nemen mogelijk makkelijker.
Dat je dat nog niet gedaan hebt.
Dat zou mijn eerste actie zijn geweest. Maar goed, ik had eerder al door dat je erg hecht aan Kalle Slaap en dat je daar eerst naartoe zou gaan. Prima hoor, maar ook als hij het had kunnen fixen had je kosten gehad die eventueel door de (inboedel)verzekering gedekt worden. Je betaalt niet voor niks premie hè. Dus inderdaad, informeer eerst even naar je dekking(en) voordat je verder gaat.
Ik zou trouwens in alle gevallen voor een nieuwe kast en bezel etc. gaan. Mijn next step zou dus zijn, Squale bellen/mailen en hen het verhaal voorleggen. Dit dus …
Geen gedoe met Jan en/of Laser welding enzo. Gewoon voor nieuw gaan! Al helemaal als je het vergoed krijgt. Dat gezegd hebbende, ik heb nog wel een nieuwe kast in de aanbieding voor je. Inclusief wijzerplaat, uurwerk, alles … een fraaie 1521 Classic.
Smakelijk & proost!
Hé? Hoe dan
Hoelang heb je die al?
Nee, natuurlijk. Wel direct online 'n schademelding gedaan, met een toelichting dat ik nog niet wist hoe ernstig schade was en of het horloge te herstellen was. Maar ik wil toch even checken hoe het zit met de dekking.
En bedankt voor je aanbod!
Gokje …
Dat is precies wat ik bedoel met dat zou ik eerst gedaan hebben. Je zal mogelijk ook nog eigen risico hebben enzo. Even kijken wat er kan en vervolgens een prijsopgave door Squale laten maken en indienen.
PS Graag gedaan! Was het geen goed aanbod?
Of een druppeltje plamuur er vervolgens laten
Coaten.
Heb je mooi een pvd black dingus voor weinig.