Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Thanks, man! :+1:
image

2 likes

En zoals eigenlijk altijd was 't na een half uur alweer bekeken. :see_no_evil:

Ik heb eerder al eens een ‘echte’ Barton gehad, vond ik eigenlijk ook niet zo mijn ding. Leuk op foto’s maar om de pols voel ik helemaal geen opgewondenheidsdingetjes. Goed bandje hoor, maar ik heb er niks mee. Dat gezegd hebbende, het Ali-bandje terug in de verpakking en de 1521 weer netjes op zijn eigen Tropic …

… zoals ik 'm graag heb. :sunglasses:

10 likes

An odd duck: de Squale Supermatic, met twee kronen en interne duikersring. Zie je niet vaak.

(niet mijn horloge of foto)

8 likes

Soort van legend diver!

Ja, hetzelfde idee. Maar er waren diverse merken die in die tijd dergelijke modellen maakten.
Vintage Cronel Jet Twin Double Crown Men's Diver Watch 40mm Works | eBay

7 likes

Mogguh Squalista’s, van uit het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag

16 likes

250 Supermatic

9 likes

Buongiorno, Squale folks!:coffee:

7 likes

Buongiorno!

Ik had nog een donkergrijze Tropic liggen, die eerst maar ‘s proberen.

11 likes

Een tropic en 'n 1521 passen toch wel heel erg goed bij elkaar!
Beetje als…

Why Do They Always Come Here? - Bizarre Statler & Waldorf Theories -  ToughPigs

Jip geeft Janneke een gekeurde bloem

Vergeet ik nog iemand? Nou ja, you get my point! :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Jeetje @pasd, ben je daar nou nog steeds?

Ik hoop wel dat het al stukken beter gaat en dat je uitzicht heb op ontslag wie had dat gedach, hopen op ontslag.

5 likes

Deze nog

6 likes

:top: Je ziet nét z’n bat-watch met batman bezel niet…

Meld ook weer even na een weekje niet om de pols!

9 likes

Net even flink wat nieuwe sportartikelen ingeslagen, bij de Intersport…:sweat_smile: Nu even chillen, bij de La Place…:beers:

9 likes

11 likes

Werd zowaar nog even aangesproken door een kerel bij La Place, net. Vroeg wat voor horloge ik om had en of hij het even mocht zien. Had zelf een Festina om. Had ie uit Engeland gehaald, zei hij. Op zich wel een grappige chrono, in een mooie kleur rood. Maar heb daar verder niet echt iets mee. Toch wel grappig, om zomaar spontaan, in het wild, even met iemand over horloges te kletsen. Gebeurt niet heel vaak. Wat op zich eigenlijk best wel gek is. Zo’n knalblauwe Squale met een knaloranje band valt toch best wel op, zou je zeggen. Nou ja, er zijn gewoon niet zo heel veel horlogegekkies in de wereld, I guess… :thinking:

6 likes

Of mensen zijn tegenwoordig minder sociaal. Niet omdat ze dat niet zijn, maar meer uit angst niet te weten hoe de andere partij reageert.

Vind ik ook. Toch gek dat je een van nature sociale eigenschap, afleert naarmate je volwassen wordt.

7 likes

Pfffff Ja man gisteren geopereerd

Doe maar een kapseltje :nauseated_face:

18 likes

Och man, dat ziet er heftig uit. We denken aan je, kerel! Sterkte! :muscle: :pray:

2 likes