Ja, dat zak wel de mode zijn ofzo . Ik zie ook niet echt de use case ervan in. 🤷🏾
Van de MN koop ik alleen nog Erika’s.
Gewoon ook omdat die kaaskop Erika leuk is, ze doet het erg leuk! Vind ik. Ik gun het haar, ondanks dat ze van mij wel weer wat goedkoper mag worden. Ook wel fijn is dat alles mogelijk is qua maat, kleur, hang-/sluitwerk etc. en een mailtje geeft nog veel meer opties dan in de webwinkel zichtbaar.
Het FKM/rubber van Ali is prima. Ik durf wel te stellen gelijk aan de andere winkeltjes met een zgn. eigen merk. Ik zet de originele Squale sluiting eraan om het een beetje passend te laten zijn bij het horloge, sloop de quick release bars eruit en draag ze gewoon totdat er weer iets anders is. Vind het zonde om 80 euro te betalen voor hetzelfde rubber met een ander merkje erop.
Nu gaan velen mij uitleggen dat een Tropic van bijv. B&S toch écht beter is dan die van Ali.
Dan zeg ik, oké. Je krijgt gelijk.
Beetje kort die fake mn straps, maar wel heel comfy! Waar heb je deze gescoord?
Edit:
Het gaat hier gewoon te hard met de reacties. De elasticiteit van de fake en mn straps zijn totaal verschillend. Maar dat wist je of weet je ondertussen al terwijl ik dit type
Ûhm …
Zie mijn edit stelletjes overactieve #squalejunkies
Even pauze, dus ûh … nee.
Komt mij eerlijk gezegd wel goed uit. Ik was eerder te bang dat ze te lang zouden zijn.
Heb net ook maar een organizer besteld. Ik heb ineens zoveel straps
Ik gebruik van die Foe Young Hai bakkies van de Chinees om al mijn spullenboel in op te bergen. Dit is het ‘dagelijkse’ bakje:
Ik heb er nog een paar gevuld met o.a. bandjes die ik niet vaak gebruik, doekjes, handschoenen, gooedies etc. Makkelijk te stapelen ook. Echt praktisch …
Jij hebt er oog voor! Je volgt ze ook nog eens zo te zien? In mijn tijd hing er een poster boven het bed, maar nu … bewegend beeld op Insta. Hoe leuk is dat!
Ben ik net iets te autistisch voor!
Ja, die van mij lopen ook heel strak hoor. En als het écht nauwkeurig moet, heb ik ook nog wel 'n quartz. 't is ook meer een leuk idee.
Lijkt heel erg op 'n Barton. Maar inderdaad wel 'n heel stuk goedkoper!
Even wennen! Dun bandje, eigenlijk een beetje te dun (plat) voor mijn gevoel. Stofhapper bovendien - hoewel, heb hem nog niet echt schoongemaakt dus dat weet ik niet - maar wel héél erg soepel. Leuk ook dat de binnenkant oranje is, doet me een beetje aan een Barton denken …
Blijvertje? Nog geen idee …
@TagEd, hou 'm koud! Ben nog een uurtje bezig.
Ze staan op je te wachten in de ijskast, hoor!
Als ik straks even weg ben, pak je maar gewoon!
Succes nog even!
Vanmiddag trouwens geprobeerd om een bericht met foto’s, via een formulier op de site, naar Squale te sturen. Maar 't is me niet duidelijk of dit gelukt is. Kan ook geen emailadres vinden om er nog even 'n keer een berichtje achteraan te sturen…
Vandaag even non-Squale Friday, trouwens… Een oudje: al bijna 30 jaar in bezit! Kunnen sommige flipperaars hier nog wat van leren!
Bel fine settimana, Squale famiglia!
Komt een PB aan.