Laatst een onverwachte aankoop gedaan. Nu wachten op de komst van een zeer zeldzame Meester. Ik had slechts vier voorbeelden eerder gezien, maar het zou me niet verbazen als er meer waren…
Good morning all!
Dank je, dat gevoel had ik de eerste x dat ik hem voorbij zag komen en 5 jaar later, de 2e x toen ik echt besmet raakte met het virus en hem kocht.
Ik raak er ook niet op uitgekeken. Het is overigens een grotere bandenslet dan ik dacht. Althans, veel bandjes staan er wel op, vind ik zelf.
Plaatje voor de sfeer!
Verschil zit hem bij die twee versies ook in de wijzerplaat. Die van de gepolijste is sunburst en die van de blasted is mat
Yep, en dan krijg je dus zoiets.
Maar volgens mij weet @junior dat allang.
Fijne dinsdag trouwens, Squale gang!
Er moet meer gemod worden met al die Squale hier
Ja daar is ooit een, nu uitgestorven topic voor aangemaakt
Ik wacht nog steeds op een blauwe blasted die ik voor een mooie prijs kan oppikken om vervolgens dit plan mee uit te voeren.
Cool horloge! Maar, omdat jij TL-1 gebruiker bent, mag je nog geen horloge te koop aanbieden en dit heeft voor sommige leden al tot sancties geleid. Wil je verder niet bang maken, hoor. Weet niet of je dit zelf kunt. Maar misschien beter om te verwijderen.
Ik heb al 2 bans gehad.
Ik kocht een vintage duikertje,
Welke veel kleiner uitviel dan verwacht.
Na wat replies in mijn NA topic geschreven dat hij meteen weer weg mag omdat hij toch te klein is.
Dat werd meteen aangemerkt als te koop aanbieden.
2e keer reageerde ik volgens mij op een vraag van iemand met de zin dat “de mijne eventueel weg mag”
Het is een leuk forum maar de moderatie is af en toe erg enthousiast.
Lijkt mij toch logisch, is gewoon verkapt verkopen?
Stel nou dat jij hier in dit topic zegt, ik zoek een horloge model X.
Dan kan ik je een pb sturen om te zeggen dat de mijne eventueel te koop is, of ik kan reageren op jouw bericht met dezelfde boodschap.
Dat is in mijn ogen niet actief iets te koop aanbieden maar reageren op een vraag.
Ik ben zulke strenge moderatie gewoon niet niet gewend, dat is alles.
Nasty!
Snap ik!
Snap ik ook, echter denk ik dat sommige leden op een bepaald moment (zeker in het begin van de TL1 fase) niet helemaal doorhebben dat wat ze doen eigenlijk niet kan/mag.
Sprekende uit eigen ervaring ik overtrad de regels en werd er in een PB op geattendeerd. Ik heb de persoon in kwestie netjes geantwoord en uitgelegd dat het niet mijn bedoeling was om in strijd met de regels te handelen, m’n post verwijderd en anders geformuleerd, weer gepost., zou een PB meer effect hebben dan een klakkeloze ban. Er vanuit gaande dat het hier om een klakkeloze ban gaat. #doelief!
Dan kan de overtreder er van leren en z’n bericht evt. weghalen en anders formuleren.
Maar ff on-topic!
Lekker thuis aangekomen! Eet smakelijk allen, zometeen. En wellicht tot later in de avond.
Of zo! Alleraardigst van @TagEd dat ie iemand behoedt van een ban!
#TagEddoettenminstewellief
…is zijn motto en hij steekt nog een joint op…
En nog even 'n plaatje. Omdat ie zo mooi is!
(niet mijn horloge of foto, helaas)
Lekker he!
Heb trouwens al 'n antwoord van Squale. Best snel, voor Italianen! Mag ik zeggen. Heb zelf ook Italiaanse roots.
Maar had nog wat vragen, dus nog even 'n mailtje terug naar onze Italiaanse amici.
Pfoe man. Heftig… Heel veel beterschap maatje