Kiek an!
Goedemorgen
Voor de liefhebber:
Er staat nu een blasted 1521 full set op mp
Voor erg weinig.
Niet van mij, ook niks mee te makem
Ben normaliter fan van die oranje minutenwijzer hoor maar vind het (met name op een militaire) ook wel heel toolwatch-like staan dat wit.
Ooit eens gelezen dat dit een limited edition voor een italiaans horlogeforum was.
Is dat zo dan? Ze leveren immers wel bezelinserts en wijzerplaten
Meteen even gevraagd of ze witte minutenwijzers leveren?
Buongiorno, #TeamSquale!
Lijkt me ook dat je deze gewoon kunt bestellen, hoor.

Meteen even gevraagd of ze witte minutenwijzers leveren?
Nee, man! De 1521FL heeft zwarte wijzers en die blijven er gewoon opzitten hoor!
Een aflevering van Urban Gentry die helemaal in het teken staat van Squale en de ‘Sandshark’ die TGV heeft ontworpen voor Squale, o.b.v. de 1545 en die nu in een oplage van 100 stuks te koop is.
Sowieso leuk om te kijken voor ons Squaleliefhebbers, lijkt mij en ben benieuwd wat jullie van deze LE vinden.
Wat vind ik ervan? ik vind 'm wel gaan. Maar ben niet gelijk super enthousiast…

ben benieuwd wat jullie van deze LE vinden.
Had 'm al gezien en was er bewust niet over begonnen want ik vind het hélemaal niks. Solly.
Fijne dag!
Buongiorno allen!

benieuwd wat jullie van deze LE vinden
In eerste oogopslag dacht ik
Toen zag ik die 2e foto en dacht ik
Naah, wat zegt ie nou vanaf 3 minuut 26???
Zegt ie nog gewoon zelf dat Squale zelfs Rolex in het zadel heeft geholpen, het merk te worden wat het vandaag de dag is???
Moest even goed luisteren, maar dat is wat ie zegt, toch???

TGV
Een narsistische kwalbak. Horloge blijf ik dus ook ver van.

Een narsistische kwalbak.
PS Wie is TGV eigenlijk? Is dat die irritant klinkende “Urban Gentry” presentator? Sorry hoor mannen, ik zit niet de hele dag op de social media kanalen dus help me even …

wat zegt ie nou vanaf 3 minuut 26
“He [red: Charles von Büren] helped big names like Blaincpain, Rolex, DOXA, Tag Heuer, Sinn and many other to become the brands they are today when it comes to their dive watches.”

vind het hélemaal niks. Solly.
Nee, maakt mij helemaal niks uit, hoor! En ben er ook niet kapot van.
Beetje zo, inderdaad.

Zegt ie nog gewoon zelf dat Squale zelfs Rolex in het zadel heeft geholpen, het merk te worden wat het vandaag de dag is???
Toch benieuwd waar dat dan op gebaseerd is, anders dan dat Squale natuurlijk wel sinds 1959 al met duikhorloges experimenteert en innoveert en vanaf moment één natuurlijk echt wel een toonaangevende kastmaker is.

Wie is TGV eigenlijk?
Dat zijn de initialen van deze YouTuber. Zijn volledige naam is Tristano Geoffrey Veneto. Een in de US woonachtige Brit, met Italiaanse roots.

Een narsistische kwalbak.
Ja, er zijn mensen die dat vinden. Ik vind hem bijzonder vermakelijk en kijk graag, tijdens m’n ontbijt, naar z’n YT-filmpjes. Hij is in vrij korte tijd enorm succesvol geworden en echt wel een van de namen in horloge-YouTubeland. Ik vind dat hij heel professionele, goed verzorgde content maakt. Ik kan z’n ‘stijltje’ wel waarderen. Maar uiteraard moet je 't allemaal niet te serieus nemen. Volgens mij is dat gewoon helemaal niet de bedoeling. Het is een beetje een act. Verder vind ik het leuk dat hij ook zeker niet neerkijkt op horloges die gewoon leuk, maar heel betaalbaar zijn en deze dus ook regelmatig bespreekt. Daarnaast is hij Squalefan. Dus dat helpt natuurlijk ook een beetje.
Nou ja, lekker overslaan, als je 'm niet leuk vind, natuurlijk! Ik blijf lekker kijken!
Dit voeld toch een beetje als afscheid nemen hier . De blauwe blasted wordt dit weekend opgehaald maar waarom hoor ik jullie al denken? Ik ben echt een duiker fan maar naast mijn Pelagos 39 wilde ik toch graag iets neters erbij hebben een beetje chique duiker dus. Deze is het geworden
Verder blijf ik hier wel gewoon om natuurlijk plaatjes te bekijken in deze Squale familie
Vind ik ook een heel leuke! Gefeliciteerd! Hoop je nog heel veel te zien hier, in de Squalekroeg, Dan!
Al is het alleen maar om ons te updaten over je gezondheidstoestand. Heel veel sterkte, nogmaals!
En geniet van je nieuwe aanwinst!

Heel veel sterkte
Thanks
Gefeliciteerd @pasd! Veel plezier ervan! Maar dat gaat wel lukken.
Het is een heel mooi horloge en heeft ook lange tijd op m’n shortlist gestaan. Maar ja, toen bedacht ik me dat ik ooit een Squale had gezien, waar ik smoorverliefd op was.
Hoe is het nu een paar dagen na de operatie? [quote=“SirSqualeWhale, post:1397, topic:435839”]
[/quote]
Zeg, @SirSqualeWhale, waar duik jij deze telkens op. Het lijkt erop dat jij op plekken duikt waar deze gup niet kan komen

Hoe is het nu een paar dagen na de operatie
Merk nu dat de pijn minder aan het worden is, ook vannacht weer eens doorgeslapen zonder morfine best goed spul maar je ben er heel de dag duf van:nauseated_face: voelde mijzelf niet lekker bij.
Men moet diep duiken. Dieper dan de meesten willen gaan. Duik dan nog een beetje dieper…