Goed om te horen!
Dat is goud!
Ja, je houdt alleen gaten in je geheugen. Althans, ik dan. Maar ja, 2 jaar op voorschrift.
Goed om te horen!
Dat is goud!
Ja, je houdt alleen gaten in je geheugen. Althans, ik dan. Maar ja, 2 jaar op voorschrift.
Klopt🤢
Ik like het wel, maar zo leuk is het natuurlijk niet.
Dat je maar snel helemaal pijn- en medicatievrij mag zijn!
Waardig opvolger en een prachtige Oris. Veel draagplezier Dan enne, zoals bij zo velen … we zien je vast wel weer terug met een Squale om de pols.
Ja, ik reken er wel 'n beetje op, eigenlijk, @pasd!
Want je weet…
Zou (ook voor jou) niet de eerste keer zijn!
Dit is toch ook wel 'n lekkere strand-/zomerknaller, hoor!
En kwam deze tegen, bij een handelaar. Origineel uit de '70s. Maar met een vraagprijs van 3.000 Pond wel heel erg aan de prijs. Maar ja, wil je iets unieks, dan kost dat natuurlijk ook wat, I guess…
(beide niet mijn horloges, helaas)
afscheid nemen hier
Ik geloof nooit dat dat lang duurt Mooie Oris ook!
Waarden op vintage Squale stijgen snel. Maar € 3000 is in dit geval buitensporig. Kroon lijkt een vervanging te zijn, en hoewel ik het niet zeker weet, lijkt het erop dat de wijzers vervangende luminova hebben. Voor £3000… zou het perfect moeten zijn.
Voor £3000… zou het perfect moeten zijn.
Mee eens. Wel cool, een vintage Squale!
Ja, er zijn mensen die dat vinden
Nee, dat is helaas eerder een feit. Ja, ik heb 'm in het begin ook gevolgd totdat ik doorkreeg wat voor type dit is. Dwepen met een soort afkomst is allemaal nog tot daaraantoe, daar prikken de meeste wel doorheen. Ik geloof ook niet dat het een act is, denk eerder dat hijzelf echt in zijn aristocratische roots geloofd.
Maar goed, dat mag allemaal natuurlijk. Echter hij presenteert zich als een “gentleman” maar dat is hij allesbehalve. Allerlei collabs die hij is aangegaan mislukken omdat hij mensen keihard laat vallen als ze (niet) meer in zijn straatje passen. Ga al zijn aflevering maar na, je zult het zien, als je daar de tijd in energie in wil steken
Alles wat de man doet is eigen belang en heeft niets met horloge liefhebberij te maken. Hij herhaalt hij zichzelf uitentreure en probeert ook zijn hobby te sponsoren middels zijn patrons club of hoe ie het ook op dit moment noemt.
Ergo, deze jongen trapt er niet in en ik weet zeker dat ECHTE Squale fans hier te vinden zijn en niet op zijn Youtube kanaal…
zomerknaller
Absoluut. Maar dit ontwerp schreeuwt om een witte uurwijzer! Heeft iemand de gegevens van de designafdeling van Squale?
Scherp! Zijn het - gezien de patina op de secondewijzer - geen nieuwe wijzers?
De minutenwijzer is een zogenaamde ‘dikke’ variant; dus correct voor periode en niet nieuw leverbaar. Maar lichtgevend materiaal daarin is Tritium, en is normaal gesproken gebarsten of dof of ontbreekt volledig. Ik zou persoonlijk moeten studeren, maar het lijkt me veel te schoon.
deze YouTuber
ga ik volgen in de trein.
BTW, door deze actieve Squale-draad kruipt de liefde voor dit merk hoger en hoger.
#team1521
aristocratische roots
Die herken je toch direct aan de met DVD’s gevulde boekenkast.
De man is legit!
En weer ontopic: ik ga op jacht naar een 1521
1 van de 5 gemaakt om het wereldrecord vrijduiken te vieren door Alessia Zecchini onder Squale-sponsoring…
dat is helaas eerder een feit.
Iets is een feit of is het niet.
In dit geval zou dat betekenen dat jij inzage hebt gehad in TGV’s medisch dossier of een gericht psychologisch onderzoek op hem hebt uitgevoerd, als professional of heb je op z’n minst een betrouwbare en verifieerbare bron. Ben benieuwd…
Anyway, ik vind 'm vermakelijk en ik zie leuke horloges langskomen. Dus, ach. Ik hoef niet met 'm samen te leven of te werken.
ik weet zeker dat ECHTE Squale fans hier te vinden zijn
Dat sowieso!