Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Oh, die kende ik helemaal niet. Ga ik 'ns checken! :diving_mask: :+1:

1 like

Buongiorno Squaleosi!

10 likes

Wil iemand deze even inkoppen voor me … :sunglasses:

4 likes

Ik heb een hoofdwond nu, want ik probeerde een Squale in het blauwe gedeelte te koppen.

3 likes

afbeelding

4 likes

Is ook een leuk YT-filmpje over, trouwens… :wink:

Ja @JohnvdT, ik zie hier
Match Made In Heaven GIFs | Tenor

Nou alleen nog even gegevens uitwisselen en (bijzaak, natuurlijk :wink:) een prijsje afspreken en you’re all set to go! :grin: Jij, @JohnvdT, kan dit voorjaar nog lekker shinen met je 1521 op de terassen! :sunglasses: :tropical_drink: :sunny:

@junior, zoiets? :laughing:
Nou, jij lekker op zoek naar een mooie Squale Matic! Iedereen blij! :partying_face:

5 likes

U herkent een narcist niet? :thinking:

images (1)

2 likes

In bovenstaand geval heb ik weinig twijfel. Al is het alleen maar omdat wereldwijd diverse psychologen en psychiaters hun observaties hebben uitgesproken over de vraag of deze man narcistische trekken vertoont. Mààr, voor zover mij bekend, zijn er nooit resultaten van een eventueel diagnosetraject hiernaar openbaar gemaakt of zelfs maar uitgelekt. Dus daarmee is het nog steeds niet

Ja, dit lijkt misschien gezeik over een definitie. Maar, hoe dan ook, ik maak graag een onderscheid tussen feiten en meningen. Is het dus een feit dat TGV een narcist is? Nee. Je kunt het hoogstens als leek vermoeden. Maar daar houdt het gewoon op. En daarnaast mag je 'm natuurlijk heel irritant, arrogant en weet ik veel wat vinden. Daarom zei ik al eerder:

Maar goed, narcist? Misschien. Nogal exhibitionistisch en aandachtsgeil. Ja dat denk ik echt wel. Aan de andere kant, dat geldt natuurlijk in enige mate voor iedereen die filmpjes van zichzelf en z’n bezittingen op YT, podcastkanalen, TikTok of wat dan ook publiceert. En het geldt zelfs in bepaalde zin voor actieve leden van HF. Waar we ook maar al te graag onze mooie horloges showen en het leuk vinden als we daar ook nog wat leuke comments en likes op krijgen. :wink:

Nou, ik ga even kijken of mijn broodje kaas al klaar is en er even 'n lekker colaatje bij opentrekken.
See You Later GIFs | Tenor

En het gaat nu ook wel heel erg off topic.
Dus tijd voor een plaatje van een mooie Squale, die ik toevallig tegenkwam.

14 likes

Page & Cooper :clap:

1 like

Ding Ding GIFs | Tenor

Heb jij er toevallig een?

1 like

Geen P&C Master… alleen vintage in mijn collectie. Maar ik heb wel een P&C SuperMatte die een voorloper is van de Satinato. De afdronk is grover en helderder.

9 likes

Beter dan die kop van Trump of die van TGV idd. :grin:

1 like

Er is een ex moderator van the urban gentry die er wat meer over kan vertellen iig. :wink:

Hij is hier lid…

Ach waarom niet. Foto voor de sfeer!

11 likes

Zeker mooi🤩

1 like

Oh! O.k., wist ik niet. Maar natuurlijk nog steeds geen idee wie dit dan is. :thinking:
Nou ja, het maakt me eigenlijk ook allemaal niet veel uit. :man_shrugging:

Wat me wel interesseert is of hier iemand ervaring heeft met de tropicjes van AWCo.

Die zijn ook nog wel betaalbaar. Maar ben bang dat ze (te) lang zijn. Heb je snel, met mijn bescheiden polsmaat. :sweat_smile:

Oh, wacht ik zie dat ze -denk ik- geen quick release hebben… Dat vind ik dan wel weer 'n beetje jammer. Nou ja, toch wel benieuwd.

4 likes

:point_down:
20230216_165228
:point_up_2:

:wink: :+1:

3 likes

Ah, echt? Oh, wel interessante ervaring, lijkt me!

1 like

Ja kan je wel zeggen… :joy:
Een jaartje gedaan daar bij zijn Facebook groep.

2 likes