Veels te veel drama achter de schermen.
Via achterdeurtjes copyrightstrikes tegen andere horlogekanalen op YouTube bewerkstelligen.
Schone handen willen houden voor de buitenwereld. De mods hebben het gedaan. Zij runnen de show en ik heb niks met die drama te maken enz.
Kortom.
Iedereen die niet voor ons is of een concurrent moet platgelegd worden enz.
Hiervan uitgaande lijkt het dat Proenski’s uitspraken niet ver bij de feiten vandaan liggen
Wat errrug…
Nah, dan maar ff iets leuks
Nou, nog even 'n toepasselijk plaatje dan…
En dat vind ik dan wel weer leuk: Squale staat open voor samenwerkingen en kleine oplages, waardoor er best wat bijzondere en zeldzame versies van allerlei modellen zijn, zoals de HF Squale… ooit lang geleden. 2011 ofzo?
Zou wel mooi zijn als we dat nog 'n keer voor elkaar kregen!
Waarvoor dank, ik roep ook nooit zo maar wat
Zoals gezegd heb ik die vogel ook een tijdje gevolgd. Inclusief allerlei perikelen die eromheen speelde. En zelfs dan kom je achter allerlei zaken die je niet voor de buitenwereld verborgen kan houden.
Zit je nog iets dichter bij het vuur zoals @n_visser dan heb je een nog beter beeld van deze narcist. Want dat is ie, daar hoef je echt niet voor gestudeerd te hebben.
On topic
Van mij mogen jullie nu wel stoppen met het hier bespreken van de voors en tegens van de al dan niet narcistische persoon Tristano. De slotsom, de een is fan en de ander niet … terug naar Squale.
Stoppen we gelijk met het posten van quasi lollige gifjes, goed?
O.k., even een interessant persoonlijk verhaal over Squale dan. Zojuist aan de eettafel bekende mijn vrouw, met de nodige tegenzin, dat zij vannacht van mijn Squale heeft gedroomd. Zo erg is het dus al: ik ben iedereen in mijn omgeving aan 't hersenspoelen! En ik heb vanmiddag ook besloten dat ik onze volgende hond ‘1521’ ga noemen!
Maar hoe spreek je het uit en in welke taal?
Zoek je steun?
Nou, gewoon in het Nederlands: “Vijftienéénentwintig, hier!” Nou ja, misschien als ik boos ben, in het Italiaans. Dan weet ie meteen waar ie aan toe is: “Millecinquecentoventuno, vieni qui!”
#liev
Koop morgen maar een biertje voor me, tijdens de #VrijdagMiddagBorrel!
Maareh, heb je nou al wat moois op het oog?
Nou @TagEd maak vast even tijd vrij in je agenda… Er zijn vele HF’ers benieuwd naar de man achter de avater
Die telefoon vanuit het MvdT kantoor moet binnenkort wel gaan rinkelen
Zullen ze toch eerst m’n telefoonnummer moeten vinden!
Maar nee joh, ik heb geen Rolex of Speedy, ik drink geen whisky en ik heb geen dure auto. Niks interessants te melden, dus.
Ben natuurlijk wel héél erg knap. Maar dat zie je niet, tijdens een podcast!
Exact deze uitvoering!
Met deze band ook, alles. Goede nieuws is, deze Matic is gewoon nieuw te krijgen dus zodra het spaarpotje genoeg vulling heeft én ik iemand gelukkig ga maken met mijn 1521 kan ik gelijk toeslaan bij de mannen van Q.
Ik heb overigens helemaal geen haast (meer), mijn 1521 draagt prima en daar ben ik ook nog steeds dik tevreden mee.
Logisch. We hebben het wel over @TagEd hè!
Hij is dé Skûwàhluh pluggert van HF én - zoals eerder vandaag bleek - een enorme fan van snelle treinen! Interessante man, eentje om te aanbidden …