Ook wel interesse in het project
Tijdje niet geweest en dan een hoop leuke dingen. Ook ik heb interesse in het project! Al was ik eigenlijk hiervoor aan het sparen TAG Heuer Aquaracer Professional 200 Date - Steel - 40 mm | TAG Heuer
Dus gooi er wat horizontale of verticale lijnen in en ik ben om (glashutte of cotes de geneve?)
Daarnaast zie ik dat er wat overeenkomsten zijn bij Squale liefhebbers. Ook ik speel(de) gitaar nu wat minder tijd voor. Ik zal ook eens een leuke foto maken met gitaar erbij voor nu ff met de amp
Weer even op de oranje Tropic.
Lekker fris …
#Team1521
Een ‘echte’ HFLE is aan strikte regels gebonden vwb. prijs, aantal, voorstel, data etcetera. Als je een beetje een idee wil hoe dat eruit ziet, hier een voorbeeld van de laatste editie: Klik. Oh en er is ook een comité en die heet @Jur …
Toch wel lekkere plaatjes hoor!
Alleen dat bandje …
O.k., ja ik begrijp dat Jur hier toestemming voor moet geven. Ik lees verder dat de prijs in even jaren maximaal 500 en in oneven jaren maximaal 750 Euro mag zijn. Ook lees ik dat de forumeigenaar er één gratis wil. Hmmm, o.k… Nou ja, dat is in ieder geval iets om rekening mee te houden, met het financiële plaatje. Schrijf je mee, @MotoSkooly Nou ja, ik stuur je ook nog wel even 'n PBtje.
Misschien is het tijd om even met Jur te overleggen, zodat je een apart HFLE-interessetopic kan/mag aanmaken. Dan kun je ook buiten onze bubbel peilen of er mensen zin hebben om mee te doen. Je kunt starten met een ruwe schets en toewerken naar een bepaald model. Tip: Neem wel een Von Büren case!
Let wel op, het is ieder jaar weer gezeur. Iedereen weet het beter en niets zorgt voor meer discussie dan persoonlijke smaak. Oh en levertijden zorgt ook altijd voor gedoe. Ga er maar aanstaan! Het is echt wel een klusje hoor.
Helaas dat gaat nooit gebeuren binnen de gestelde budgetten die momenteel gelden
Haha echt?
Ja nummer 1
Nee, dat zie ik ook even niet voor me. Sowieso even afwachten hoe Squale reageert. Ik begrijp dat Roel dit oppakt. Dus we horen 't. Evt. per PB. Thx!
Ik gooi hem wel weer op de tropic.
Jullie mogen mij ook noteren voor een gratis exemplaar. Zo ben ik
Nummer 01/XX van de limited dient ‘om niet’ te worden overgedragen aan dhr De Keizer, de eigenaar van horlogeforum.nl .
Weet ik ook wel. Mag ik toch wel dromen! Het liefst zou ik voor 750 euro een Squale Matic hebben. Lukt dat ook niet? Ah please, toe nou …
Je doet net alsof dat raar is. De eigenaar zorgt er wel voor dat wij van dit forum gebruik kunnen maken, daar staat verder helemaal niks tegenover. Ik gun het hem van harte!
Een echte Hollander
Behalve gratis horloges dus
Je hebt “verder” gemist denk ik.
Niet erg hoor, maar dat woordje stond er natuurlijk niet voor niks …
Terug naar Squale …
#Team1521
Whoooow
Hij heeft er een laten veilen in de actie vorig jaar voor het goede doel. Bijzonder was dat Jur eerst de stekker uit deze actie / veiling trok, de HF eigenaar daar toch anders over dacht en vervolgens een van z’n gratis horloges liet veilen.