De squalematic vandaag op een goedkoop rubber bandje. Ik heb de perfecte combi nog niet gevonden, net een two piece perlon besteld bij de sponsor. De originele leren band is ook mooi maar te lang voor mijn 17cm polsje
Tja daar hou ik ook echt niet van. Voordeel van een goedkoop rubbertje is dat je daar makkelijker een schaar in zet.
Zeker!
Moet zeggen dat ik nog nooit betrokken ben geweest bij een HFLE.
Maar volgens mij bestaat er niet zoiets als een vast
Dus, volgens mij
als in dat je volgens mij een keer met een paar bij elkaar gaat zitten om 'ns wat te sparren en vervolgens (uiteraard) toestemming vraagt voor het idee aan de forumleiding.
What he said
1 TagEd
2 pasd
3 Pat486
4 Kleine_gup_in_grote_oceaan
5 JohnvdT
6 Sandbergen
7 Grollebol
8 Stevil85
9 AnthonyB
10 silvester1987
11 Cihanski
12 Royce
13 DionJ
1 TagEd
2 pasd
3 Pat486
5 JohnvdT
6 Sandbergen
7 Grollebol
8 Stevil85
9 AnthonyB
10 silvester1987
11 Cihanski
12 Royce
13 DionJ
14 MarijnK
Looks promising: 14 geïnteresseerden, alleen hier al.
Tijd om door te pakken?
Buon pomeriggio, a proposito!
Een paar zonnestraaltjes op m’n Squale. Ik krijg meteen zin in de zomer!
Laat maar niet minder gemeend: sterkte en beterschap!
Bij voorbaat excuus, heb dik 300 berichten teruggelezen maar niet kunnen achterhalen waar dit over gaat. Doe graag mee met “iets in beperkte oplage”. Waar gaat dit over?
Hey, no problem! We hebben hierboven het idee een beetje heen en weer gestuiterd van een Horlogeforum Limited Edition Squale en wat randvoorwaarden, zoals maximum budget (750 Euries). Volgens Q-watches zou dit eventueel mogelijk zijn in een oplage van 50 stuks en wordt het, voor deze prijs, dan een (model) 1545 en die kunnen we dan speciaal customisen, naar een HFLE, dus. Dat is de stand van zaken nu…
Even voor de beeldvorming. Dit is de nieuwe 1545.
En we zouden dan kunnen vragen of Squale die, bijvoorbeeld, voor ons met een zilver sunburst wijzerplaat en oranje details kan maken, ofzo.
Volgende stappen zouden dus zijn: met een paar mensen (waaronder zeker iemand van Q-watches) koppen bij elkaar, vraag voorleggen aan Squale en idee voorleggen aan forumleiding, dan de ontwerpfase, werving, de nodige planning, administratieve taken en de coördinatie. Nou ja, da’s denk ik een beetje het traject, tot de daadwerkelijke bestelling.
Nou ja, genoeg gefilosofeer. Ik ben beschikbaar voor meedenken en meehelpen. Maar niet als kartrekker (coördinator) of als administratieve spil. Zoals ik al eerder meldde, heb ik de organisatorische en administratieve vaardigheden van een kiezelsteentje.
Én ik denk dat een belangrijke voorwaarde is dat @royke74 of @MotoSkooly van Q-watches hier een (leidende) rol in speelt. O.k., ik zie wel of er PB-tjes komen van mensen die eventueel willen meewerken hieraan.
Productfotografie is verre van mijn specialiteit dus dat is altijd een beetje worstelen.
Eerst had ik een leuk kiekje, stond de bezel scheef (zag ik pas in Lightroom):
Vervolgens had ik de bezel recht maar zat ik weer te kutten met de compositie en de nabewerking.
Enfin, gelukkig is de Militaire fotogeniek genoeg.
1 TagEd
2 pasd
3 Pat486
5 JohnvdT
6 Sandbergen
7 Grollebol
8 Stevil85
9 AnthonyB
10 silvester1987
11 Cihanski
12 Royce
13 DionJ
14 MarijnK
15 Maui
Dank je, duidelijk en
1 TagEd
2 pasd
3 Pat486
5 JohnvdT
6 Sandbergen
7 Grollebol
8 Stevil85
9 AnthonyB
10 silvester1987
11 Cihanski
12 Royce
13 DionJ
14 MarijnK
15 Maui
16 AFS
Zeker
Leuk idee! Ik ben voorzichtig en informaal aan het polsen of dit alles haalbaar zou kunnen zijn met Squale, daar komen wij nog op terug. Als dit inderdaad haalbaar is en er is animo wil ik er best mijn schouders onder zetten als we een leuk groepje kunnen formeren om een HFLE vorm te geven…
Top, Roel! We horen 't graag en nou ja, je weet me te vinden!