Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Zou het zelf toffer vinden om juist iets te doen dat nog niet bestaat.
Bedacht me ineens dat een doxa searambler kleurstelling (oranje wijzer/details en een silveren sunburst plaat) echt wel zou kunnen werken op een 1521. Misschien op een 1545 ook wel?

Plaatje voor het idee:

5 likes

Yes :star_struck:

3 likes

Ik denk dat het sowieso een

wordt. Omdat er een plafond van 750 (b)lijkt te zijn. Snap ik ergens ook wel: het moet wel een beetje leuk blijven. Maar ja, ik zie 'm wel voor me, een zilver sunburst wijzerplaat en dan met oranje minutenwijzer! :star_struck:

5 likes

Weekend! :shark: :innocent::+1:

8 likes

In Kattegat ook hoor. Vooruit zien is regeren :grin:

In de hoftempel drinken we dan maar pi(l)s bij gebrek aan beter :beers:

8 likes

Hey @MarijnK, kom erbij en pak een biertje! :beers:

Zie me ook al helemaal shinen op terrassen, strand en social media, met m’n LE Squale met

image
Een beetje dit idee. Maar dan net effe anders… :grin:

:sunglasses: :tropical_drink:

6 likes

Dat deze nog niet weg is, snap ik niet zo.
Ik heb er interesse in, maar zie ik iets over het hoofd?

Die moest ik even Googlen :sweat_smile: die Carnavalsnaam kende ik helemaal niet. Dacht dat jij uit lampengat kwam …

1 like

Deze bedoel je?
https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1944257666-squale-50-atmos-1521-026-automatisch-duikhorloge
Ja, mooie prijs, voor MP. Uit 2017. Oorspronkelijk AWCo geleverd. Natuurlijk niet van dichtbij kunnen bekijken, voor draagsporen en hij moet natuurlijk niet hard gevallen zijn ofzo. Zeker ook even op WR laten testen, voordat je ermee gaat zwemmen of douchen!

Ik wel. Squale is een liefhebbersmerk dat (dus) vooral onder horlogegekkies geliefd is. Niet mainstream (meelopersmerk :wink:) dus, zoals Omega, Rolex, Breitling, etc…

Nou,
What You Waiting For GIFs | Tenor
(geen banden met verkoper of wat voor belang dan ook en ik geef ook zéker geen garantie; kopen op eigen risico!)

1 like

:beers::sunglasses::+1:

1 like

Mooie sloffen voor de 1521 :star_struck::+1:

1 like

Ik ben hé-le-maal niet van de leren bandjes op een duikhorloge! Maar deze zien er toch best wel lekker uit, zo onder die frisse blauwe wijzerplaat. Damn. Ik ben in de war … :see_no_evil:

troubled-problematic

PS @Royce, heb je een linkje naar deze leren bandjes enne hoe zit het met importheffingen/BTW? CNS lijkt erg goedkoop maar als er nog 25 euro aan kosten bijkomt, dan niet meer.

Best lekker zo’n reclamepraatje. Die van mij kan overigens gelijk mee onder de douche. Zelfs als de douche op 500 meter diepte is. Hij is wel een tikje duurder. Maar ja, nieuw hè ipv. 6 jaar oud. Appels en peren.

Scherm­afbeelding 2023-01-29 om 18.46.31

4 likes

Ik ook niet, maar zoals Unimatic me richting de nato’s heeft geduwd, lijkt Squale me de kant van leer op te werken. Inderdaad zeker in combi met dit blauw. Maar ik heb voor die groene nu ook wat extra gekocht - foto’s volgen.

Die zijn er niet.
Linkje: https://cnswatchbands.com/search?q=vintage+oak&options[prefix]=last

3 likes

Thank joe! Heel fijn … :wink:

2 likes

Nog even lekker Netflixen. Prettig weekend, iedereen!

7 likes

Horus Bund

14 likes

ja inderdaad, nog iets vergelijkbaars:

Dit is natuurlijk gewoonweg fantaseren en dat is op zichzelf voor mij al super vermakelijk maar heeft iemand hier een idee hoe zo’n HFLE normaliter tot stand komt? Ik loop hier nog niet lang genoeg mee om daar een beetje zicht op te hebben, is er een comité voor of neemt er gewoon iemand initiatief? :joy:

3 likes

Deel 2

Bruin leer zat er blijkbaar origineel ook op, maar die zat er bij mij niet bij.

afbeelding

Zwart (die is wel Rios) staat sowieso perfect, dat donkerbruin is ook mooi.

6 likes

En zo kom je dus aan lades vol met bandjes… :grimacing::sweat_smile:

1 like

:joy::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like