Zou het zelf toffer vinden om juist iets te doen dat nog niet bestaat.
Bedacht me ineens dat een doxa searambler kleurstelling (oranje wijzer/details en een silveren sunburst plaat) echt wel zou kunnen werken op een 1521. Misschien op een 1545 ook wel?
wordt. Omdat er een plafond van 750 (b)lijkt te zijn. Snap ik ergens ook wel: het moet wel een beetje leuk blijven. Maar ja, ik zie 'm wel voor me, een zilver sunburst wijzerplaat en dan met oranje minutenwijzer!
Ik wel. Squale is een liefhebbersmerk dat (dus) vooral onder horlogegekkies geliefd is. Niet mainstream (meelopersmerk ) dus, zoals Omega, Rolex, Breitling, etc…
Nou,
(geen banden met verkoper of wat voor belang dan ook en ik geef ook zéker geen garantie; kopen op eigen risico!)
Ik ben hé-le-maal niet van de leren bandjes op een duikhorloge! Maar deze zien er toch best wel lekker uit, zo onder die frisse blauwe wijzerplaat. Damn. Ik ben in de war …
PS @Royce, heb je een linkje naar deze leren bandjes enne hoe zit het met importheffingen/BTW? CNS lijkt erg goedkoop maar als er nog 25 euro aan kosten bijkomt, dan niet meer.
Best lekker zo’n reclamepraatje. Die van mij kan overigens gelijk mee onder de douche. Zelfs als de douche op 500 meter diepte is. Hij is wel een tikje duurder. Maar ja, nieuw hè ipv. 6 jaar oud. Appels en peren.
Ik ook niet, maar zoals Unimatic me richting de nato’s heeft geduwd, lijkt Squale me de kant van leer op te werken. Inderdaad zeker in combi met dit blauw. Maar ik heb voor die groene nu ook wat extra gekocht - foto’s volgen.
Dit is natuurlijk gewoonweg fantaseren en dat is op zichzelf voor mij al super vermakelijk maar heeft iemand hier een idee hoe zo’n HFLE normaliter tot stand komt? Ik loop hier nog niet lang genoeg mee om daar een beetje zicht op te hebben, is er een comité voor of neemt er gewoon iemand initiatief?