Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Ik heb nog nasi kampung staan. Dus als ik zo weer thuis ben, lekker opwarmen met een gebakken spiegelei. Heerlijk!

3 likes

@royke74 Misschien een rode 1545 (voor de HF LE). Dat schijnt helemaal de kleur te zijn, dit jaar!
Beetje a la deze.
image

Oh ja, da’s ook een voordeel van een 1545 HF LE: een passende stalen bracelet. Ik heb 'm zelf trouwens liever op een tropicje. Maar dat is niet zo’n probleem, lijkt me.

7 likes

Oh ik hoopte op een Q-Watches LE. Net zoals AWCO, Gnomon of noem een AD. Maar dan voor HF leden. Chronofactum had dat ook via Uhrforum gedaan met hun blauwe 1521.

Maar dan dan ga ik mijzelf komend weekend laven in pils om dit euvel te vergeten. 🫠

4 likes

Ah, o.k. Nee. Tenminste: dat moeten ze natuurlijk vooral zelf weten! :grin:. Maar dat is dus gewoon geen reële optie, voor genoemd budget.

Da’s sowieso een goed idee! :beers:

En een plaatje van een mooie, bijzondere Squale? Zit dat er nog in? Maak ons gek! :crazy_face:

3 likes

Heren,

Ich habe feierabend und bin unterwegs nach hause!

Bis später!

3 likes

Drive-safe GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Drive safe!

@royke74 Trouwens best benieuwd of we voor zoiets de handen op elkaar krijgen…
30 ATMOS Ref.1545 Red – Gnomon Watches

Met nog hier en daar wat tweaking, he!
image

5 likes

Mea culpa, ik heb geen Squale meer :see_no_evil:

Tenzij @royke74 en @MotoSkooly die Q limited blasted no date no radiobino bund 1521 kunnen faciliteren uiteraard. Dan heb ik heel rap weer een Squale :grin:

4 likes

Dat niet meer, maar… er komt een hele begeerlijke nieuwe Limited no date in een kleine oplage waar wij op hebben ingeschreven, en enkele exemplaren van krijgen. Wanneer- en meer details kunnen we nog niet geven maar wij kijken er al naar uit!

12 likes

Dus eigenlijk houdt je ons een kluif voor de neus, waar we niet bij kunnen! En bedankt! :thinking:

:joy::joy: Was een grapje he! Ik kijk er naar uit!

Weet je al iets meer inmiddels? :joy:

2 likes

Ja nu 8 minuten later zijn alle details bekend! :partying_face:

9 likes

:joy::joy::joy:

Heb je al een datum? Oh wacht …

:beers:

#boomeralert :wink:

2 likes

Zijn er in het verleden natuurlijk diverse geweest. Benieuwd welk model ie dan op gebaseerd is.

Buon pomeriggio :innocent:

12 likes

Say no more stuur maar een tikkie 🤸

6 likes

CNS zou eigenlijk verboden moeten worden.

Dit zijn allemaal Vintage Oak-versies. Tanned vind ik zelf toch wat saai.

6 likes

Waarom zijn die banden zo goedkoop? En als je shipping en invoer erbij optelt, ben je dan nog voordeliger uit?

O.k. en het is vrijdagmiddag. Dus even wat LE no date Squales dan. Om een beetje op te warmen, voor de grote onthulling door de mannen van Q, binnenkort!

8 likes

Als ze dat nou een omzetten naar laven in stout of quadrupel dan ben ik om… Maar ze vertikken het hier in Oeteldonk en Zandhazendurp

2 likes

Zo blij dat ik gewoon in het westen en de randstad woon. Hier kun je gewoon drinken wat je wil. :wink:

Maareh,
Carnaval GIF by PlatneuzenSchalkwijk - Find & Share on GIPHY
:beers:

2 likes

Doe ik ook … Ik blijf nl lekker thuis :rofl:

1 like