Misschien gewoon net zoals andere HFLE’s, een paar concepten hebben en daar uit kiezen. Vind je het niks, tja… je hoeft niet mee te doen. Er is vast wel iemand die een spot wil, want ja… SQUALEEEE
Een kenmerk van de mk.1 Master Squale is dat de ene helft van de ringinzet een effen donkere kleur heeft, terwijl de andere helft een lichte pastel of sprankelend gebroken wit is.
Dit betekent dat je zo diep kunt duiken dat je hoofd erin wordt geplet, en dan naar de disco gaan.
zitten, hoor. En dat vind ik hartstikke gezellig! Maar ik kom, zeker het afgelopen jaar, op zoveel plaatsen op HF mensen tegen die toch wel 'ns over Squale denken en ernaar kijken. Dat was vroeger nauwelijks zo. Ik zit hier nu bijna 12 jaar en op zo heel af en toe een enkel gekkie na, is Squale nooit zo (relatief) ‘hot’ geweest als nu. Nou ja, da’s een gevoel dat ik heb. Daar komt bij dat heel veel HF LE’s van de afgelopen jaren niet per se heel erg populaire merken waren en toch ook van de grond kwamen. Ik heb het idee dat als zo’n balletje eenmaal gaat rollen, mensen ook wel aanhaken.
Dat sowieso. Ik maak me geen illusies dat we dat met die paar Squale drinking buddies, hier gaan fixen!
Dan kom je, misschien, met moeite aan 10. Nee, het zou een HF-brede LE moeten worden, dan. Aan de andere kant, ik heb zelf de organisatorische en administratieve skills van een kiezelsteentje. Dus ik kan/ga die kar niet trekken. Zou hoogstens kunnen meehelpen en meedenken.
Verder is m’n horlogepotje ook nog zeker niet royaal gevuld. Dus zou ik ook wat moeten verkopen en daar heb ik eigenlijk helemaal niet zo’n zin in.
Ja, die wil ik ook wel voor 750 Euries!
Want dat is, volgens mij, het budget voor een ‘dure’ HF LE. Dus, wordt toch een custom 1545 dan, waarschijnlijk.
Ja, ik heb nou eenmaal een dirty mind. Dus misschien is het wel iets heel anders. Maar als dit idd is waar ik meteen aan denk, dan zou ik 'm even verwijderen. Vlaggen en mogelijke ban zijn niet uitgesloten, zeg maar.
Aan de andere kant, f#ck die zedenprekers! Het is (bijna) vrijdagmiddag!!!