Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Best, zolang het aanzicht als aanvoelt als een

Best, maar :point_down: dus:

Misschien gewoon net zoals andere HFLE’s, een paar concepten hebben en daar uit kiezen. Vind je het niks, tja… je hoeft niet mee te doen. Er is vast wel iemand die een spot wil, want ja… SQUALEEEE

Zie :point_up:

+1 :rofl:

Had ik persoonlijk ook niet verwacht.

2 likes

Oh ja…

Buongiorno Squaleosi!

8 likes

Nice…

1 like

Count me in voor een Squale HFLE :green_heart:

12 likes

1 TagEd
2 pasd
3 Pat486
4 Kleine_gup_in_grote_oceaan
5 JohnvdT
6 Sandbergen
7 Grollebol
8 Stevil85
9 AnthonyB
10 silvester1987
11 Cihanski
12 Royce

:point_up: Interesse

4 likes

:rofl:

Niet lachen!

Ik wil ook een glitter Squale :star_struck:

1 like

Ik durf te wedden dat als je de jouwe in een bak met glitters gooit, je er over een jaar nog plezier van hebt :rofl:

1 like

Super-mooi

16 likes

Een kenmerk van de mk.1 Master Squale is dat de ene helft van de ringinzet een effen donkere kleur heeft, terwijl de andere helft een lichte pastel of sprankelend gebroken wit is.
Dit betekent dat je zo diep kunt duiken dat je hoofd erin wordt geplet, en dan naar de disco gaan.

Ja, begrijp wel dat we hier in een

zitten, hoor. En dat vind ik hartstikke gezellig! :blush: Maar ik kom, zeker het afgelopen jaar, op zoveel plaatsen op HF mensen tegen die toch wel 'ns over Squale denken en ernaar kijken. Dat was vroeger nauwelijks zo. Ik zit hier nu bijna 12 jaar en op zo heel af en toe een enkel gekkie na, is Squale nooit zo (relatief) ‘hot’ geweest als nu. Nou ja, da’s een gevoel dat ik heb. Daar komt bij dat heel veel HF LE’s van de afgelopen jaren niet per se heel erg populaire merken waren en toch ook van de grond kwamen. Ik heb het idee dat als zo’n balletje eenmaal gaat rollen, mensen ook wel aanhaken.

Dat sowieso. Ik maak me geen illusies dat we dat met die paar Squale drinking buddies, hier gaan fixen! :beers: :wink:
Dan kom je, misschien, met moeite aan 10. Nee, het zou een HF-brede LE moeten worden, dan. Aan de andere kant, ik heb zelf de organisatorische en administratieve skills van een kiezelsteentje. Dus ik kan/ga die kar niet trekken. Zou hoogstens kunnen meehelpen en meedenken.

Verder is m’n horlogepotje ook nog zeker niet royaal gevuld. Dus zou ik ook wat moeten verkopen en daar heb ik eigenlijk helemaal niet zo’n zin in. :roll_eyes: :grimacing: :sweat_smile:

1 like

De mijne ook niet hoor, maar verwacht wel dat hij tegen de tijd van de eerste termijnbetaling wel gedekt is. :smiley:

1 like

Kom niet veel meer op HF maar @royke74 jullie hebben voornemens voor een HF LE?

Ik doe mee. Alleen als het een no-date blasted bund gaat worden :partying_face:🤸met oud Squale logo en no radiobino of C3 logo aub.

Dank. Ik hoor wel wanneer ik de centjes kan overmaken 🙋

4 likes

Ja, die wil ik ook wel voor 750 Euries! :laughing:
Want dat is, volgens mij, het budget voor een ‘dure’ HF LE. Dus, wordt toch een custom 1545 dan, waarschijnlijk.

1 like

Ja, ik heb nou eenmaal een dirty mind. :sweat_smile: :heart_eyes: Dus misschien is het wel iets heel anders. :thinking: Maar als dit idd is waar ik meteen aan denk, dan zou ik 'm even verwijderen. Vlaggen en mogelijke ban zijn niet uitgesloten, zeg maar. :grimacing:

Aan de andere kant, f#ck die zedenprekers! Het is (bijna) vrijdagmiddag!!!
Best Party Beers Ranked

2 likes

Heb het maar weggehaald,
Als glitterbillen al niet meer kunnen…

Sjucht…

2 likes

YARN | | | Video gifs by quotes | 64a4e77a | 紗

3 likes

Why nut?

2 likes

Ik ben denk ik ook een zo’n Squale boy ben. 99% van mijn berichten worden hier geplaatst. :rofl:

1 like

Krijg trouwens best trek!
Zo even loempia’s halen en deze staat ook al klaar. We beginnen lekker op tijd aan het weekend, vandaag!

Ja, ik zit ook wel in de 90s, denk ik. Af en toe nog elders beetje rondkijken. Maar hier is het altijd gezellig! :beers:

6 likes