Mijn vrouw en kinderen zijn ook goed geïnstrueerd.Zodra ik slaap en een steward(ess) komt de riemen checken, dan geeft 1 van hen aan dat ik al vast zit, maar slaap.
Op de heenvlucht naar Kreta hadden ze een foutje gemaakt, door op mijn knopje van mijn rugleuning te drukken. Dus ik vloog naar achteren en schrok (ook wakker), schreeuwde WTF en wilde bijna uithalen. Waarschijnlijk had ik ook een droom .
Ik ga vanmiddag na het werk kijken bij een Tudor BB58 Blue.
Ben benieuwd
Lekker hoor!!! Post straks maar ff wristshots!
Edit: die van ipa?
Weet je wat ik nou zo mooi vind aan deze Squale kroeg?
Wij kunnen, naast voornamelijk over Squale ouwenelen, ook gewoon zonder gezeur, zo tussen neus en lippen door, over andere merken debateren. Net een kroeg hier… .
Goede band ook!
Klik …
@Robert.V, de blauwe BB58 is lekker!
Je laat er geen gras over groeien. Tudor is ook altijd goed, ik ben (ook) benieuwd.
Ik ben ook benieuwd,
Zag alleen lelijke bandenwisselsporen.
Dat vind ik wel echt kut.
Als ik hem koop moet ik dat wel laten fixen.
Tempus zie ik vaak genoemd worden voor polijstwerk.
Oh ja, iets van gebruiksspoortjes ontkom je bijna niet aan, na een tijdje. Maar dit zou ik ook wel een beetje storend vinden. Mogelijk wel weer netjes te krijgen, idd.
Zou wel kunnen dat het door de reflectie veel erger lijkt dan het in het echt is!
Ik had laatst die Seiko Alpinist te koop staan, die zag er op de foto’s veel slechter uit dan in het echt.
Tja, ik word uitgelachen dat ik de lugs altijd rondom afplak bij een bandenwissel.
Kleine moeite en de boel blijft keurig netjes. Mijn Matic kan daardoor nog steeds als nieuw de etalage in, terwijl ik meermaals per week van band wissel.
Niet iedereen vind dat nodig want ûh, het is gebruiksvoorwerp en de onderkant zie je toch niet als je 'm draagt. Oh enne, krassen horen erbij. Karakter, haha …
Haarlijntjes op de sluiting is een gebruiksspoor vind ik.
Dit soort beschadigingen is gewoon lomp gedrag en heeft niks met slijtage/gebruik te maken.
Ik hoop het niet man
Die zien er wel behoorlijk afgekloven uit als het alléén aan de binnenkant is en de prijs is ernaar zou ik er misschien wel mee kunnen leven maar het zit er wel
Ik snap ook niet waarom die sporen op die bb58 zitten hoor. De mijne heeft een blauwe rubberen band met vouwsluiting klaar liggen maar die gaat er echt niet om. Die stalen band draagt veel te lekker
Hoop voor je dat hij er nog goed uit ziet in ieder geval👍
Sporen op de lugs bedoelde ik eigenlijk
Je kunt de Matic altijd nog kwijt aan @Kleine_gup_in_grote_oceaan …
Of ruilen tegen een SPB149, zolang de voorraad strekt.
Nee joh, stel je niet aan! Je hebt dat ding net, hij ziet er geweldig uit en draagt ook nog eens super comfortabel! What’s not to like?!