Bijna op vakantie maar vandaag is de onda nog even mee naar kantoor.
En een Soto Ayam minimaal een paar keer natuurlijk.
Ik begin er alvast aan
Happy BD @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Eey, sedap!
Terimah kasih!
Jarig? Proficiat!
Thanks, kerel!
Oké jongens, ik heb zojuist weer iets raars gedaan …
Nee
Edit: Máár ik zie wél een rode GMT tip en ‘worldtime’ dat kan maar één ding betekenen
Vreselijk tof, staat ook al heel lang op mijn lijstje
Eeeeyy die is wel gaaf hoor. Ben benieuwd of die het langer volhoudt dan de seiko.
Gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst
Oh ja! Ali here I come …
Ik ben er ook al een tijdje naar aan het kijken. Nu de knoop maar eens doorgehakt, we leven maar één keer hè … of wacht, het is tegenwoordig ‘je gaat maar één keer dood’. #YODO
Ik denk het wel, in eerste instantie ook omdat ik deze niet eerder heb gehad. Dus dit is wel echt ook iets nieuws voor mij. Zit qua uitstraling ook niet in het vaarwater van de Squale (het is geen clean duiker), dus ik denk dat 'ie voor erbij wel even blijft. Maar goed, ook dat heb ik al eens eerder gezegd.
Om niet teveel off topic te gaan, even een ‘oude doos’ Squale plaatje voor de sfeer.
Twaalfuurtje …
De onda zit toch wel lekker op een Tropic (JB met een taper naar 16mm).
En morgen als het goed is een rubberen 285 band en een nieuwe MN dus dan valt er wat te wisselen komende vakantie
De tropic staat prima @Thijs9F82.
Ik vind die paarse wijzerplaat ook wel lekker fruitig, beetje tegenwicht aan het huidige herfstweer mag best!
Dat is best een gaaf ding, doet me een beetje denken aan de master 2002 101atmos bronze??
Welk horloge is dit?
Wel een grote kroon, zit die niet in de weg?
Zoveel vragen 🫣
Lekker!
Je hebt je Onda en/of oranje ding er niet voor weggedaan toch? Ik hou zelf de Thalassa erbij hoor! Moet er niet aan denken die te missen, nog niet …
Dit is een zelos hammerhead. Dit is dan een limited edition van serious watches, meteoriet dial, 1000m waterdicht. ETA uurwerk.
Ik vind zelos een van de meest sympathieke Micro brands. De lume is echt bizar!
De oranje is wel weg ja haha, die heeft z’n werk gedaan op vakantie. De onda gaat nooit meer weg, ik vind dat een van de mooiste horloges…
Heel gaaf inderdaad, ken dit merk helemaal niet… Maar goed zo ken ik er wel meer niet kom ik achter.
Sinds ik mee lees op dit forum kom ik erachter hoeveel gave en bijzondere horloge merken er zijn.
Zo vond ik deze een tijd geleden, nog nooit van gehoord maar toch heeft het wel iets.
Maar goed, zal verder ook niet te ver afdwalen. Heel gaaf horloge Hein