Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Nee hoor, ik ken het merk. Leuke vintage duikers.

Da’s een kloeke set horloges! Lekker hoor! En veel plezier, natuurlijk! Hopelijk blijft het weer nog een beetje lekker, zoals afgelopen tijd. :sunny:

Fijne dag, Squale fans! :coffee:

En het is alweer woensdag, he! Bijna weekend! :stuck_out_tongue_winking_eye: :beers:

8 likes

Thanks @Kleine_gup_in_grote_oceaan

@TagEd: dank je wel, vooralsnog bijna tropisch hier :ok_hand: echt weer voor duikers op rubber of staal :wink:

2 likes

Morning :shark: lovers

11 likes

8 likes

Heerlijk, geniet ervan . Aan je horloges zou het niet liggen .
Prachtig trio heb je daar :+1:

3 likes

Yes Jenny,

https://www.horlogeforum.nl/t/na-jenny-caribbean-reissue-50th-anniversary

Vroeger een legendarisch merk in de duikwereld, gelijk aan Squale.

3 likes

Het is ook zeker niet omdat het horloge teleursteld, simpelweg teveel. Maar het blijft een fantastisch merk!

1 like

10 likes

Die Aquastar vind ik wel lekker hoor! :star_struck:

2 likes

Ik was hem al weer bijna vergeten door al het NA geweld (jaja we hebben er weer eentje :speak_no_evil:)

maar de 1545 is naar Squale voor (vermoedelijk) een nieuwe lunette, in de tussentijd heb ik een nieuwe favoriet :sweat_smile:

12 likes

Pfff, jammie!

3 likes

Verbaast me niks. 1521 draagt prettiger dan horloges die 10x zo duur zijn en je ziet ze (hoe is het mogelijk, he? :blush:) ook nog eens heel wat minder vaak: een stuk exclusiever, dus. Eigenlijk is het bijzonder dat andere merken überhaubt nog duikers verkopen. :wink:

7 likes

Heel mooi man ik ben nog steeds aan het w88 op de mijne :rofl:
Heb ondertussen wel weer een stel banden besteld. Wist ondertussen niet meer waar ik ze allemaal moet laten. Mijn lade kast kan bijna niet meer dicht.
Heb nu deze gevonden (en besteld) op ome Ali.

1 like

Zijn handig die krengen. Ik heb deze:


Heeft nog afsluitbare vakjes voor m’n tooltjes en springbars.
2 likes

Ja zat te twijfelen tussen die twee, deze leek me zo groot. Maar wie weet is dat de volgende :grin:

1 like

Nou, dat dacht ik ook toen ik hem binnenkreeg. Ik had nog maar zo weinig bandjes. Nu ben ik er blij mee, want ik heb inmiddels meer bandjes en er komen er nog meer aan, de komende tijd :joy:.

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan Lekker spelen met die bandjes! Daar leent een Squale zich uitstekend voor! Heerlijk!
image

7 likes

Oeff die chronomaster mag er ook wezen hoor!!

3 likes

Buongiorno, Squale gente!
Aan m’n derde espressootje, inmiddels. Ik heb ze nodig vandaag. :yawning_face: Gelukkig bijna weekend! :partying_face: :beers:

Werkze vandaag, mensen! :muscle:

13 likes

Goedemorgen Squalemen!

Crosspost!

10 likes