Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Haha die is goed, Fargo is geweldig :sunglasses:

Ik ben aan het banden swappen, maar niets wil echt overtuigen.
De originele tropic blijf ik op terug komen, maar stiekem mis ik toch een bracelet.

Hmm ik laat het een tijdje rusten.

6 likes

12 likes

Poeh, lekkere foto! :star_struck:
Ik zou deze echt niet wegdoen hoor. Lekker de HFLE op staal erbij en bij deze COSC een zwarte (en/of oranje)summit’ erbij. Staat lekker op een Squale. Vind ik en Squale zelf trouwens ook …

10 likes

En bedankt, 5 bandjes incoming :sweat_smile:

2 likes

spit-take-laughing

4 likes

Die staat echt tof hoor!
Maar zo’n summit uit de Chinese side hustle van @junior :wink: zal ‘m ook lekker staan :ok_hand:

4 likes

Goedemorgen Skûwàlisti! :coffee:
Fijne dinsdag …

9 likes

Goedemiddag Squalemen!

9 likes

Nou ik heb 2 Aliexpress fkm rally tropics besteld.

Ik heb er ook een witte bij besteld om naast die van mij te leggen van abp. Even kijken of ze echt hetzelfde zijn…

Ben benieuwd!

6 likes

Nou besluit is genomen, de 1521 Ocean Polish gaat de kist in en na de vakantie de blauwe hoek in. Hij is fantastisch maar ik ga de trend doorzetten naar minder en deze verliest de polstijd gewoon van de Jenny en de Doxa. En dan is het beter dat een ander ervan geniet.

8 likes

16 likes

414VHkz55EL.AC_SY1000

4 likes

Môgge Skûwàlisti! :coffee:

Dat is ook altijd een beetje mijn instelling. Als je iets niet draagt, beter iemand anders blij mee maken. Wel jammer! Maar goed, iedereen komt hier uiteindelijk wel weer terug … :sunglasses:

9 likes

12 likes

Buongiorno Squalemen!

:drooling_face:

10 likes

Morning Squale fans!

5 dagen vakantie in eigen land en natuurlijk de Squale mee

12 likes

Man, man, man, mooie collectie @Gup!

En een hele fijne vakantie!

2 likes

Nee hoor, ik ken het merk. Leuke vintage duikers.

Da’s een kloeke set horloges! Lekker hoor! En veel plezier, natuurlijk! Hopelijk blijft het weer nog een beetje lekker, zoals afgelopen tijd. :sunny:

Fijne dag, Squale fans! :coffee:

En het is alweer woensdag, he! Bijna weekend! :stuck_out_tongue_winking_eye: :beers:

8 likes

Thanks @Kleine_gup_in_grote_oceaan

@TagEd: dank je wel, vooralsnog bijna tropisch hier :ok_hand: echt weer voor duikers op rubber of staal :wink:

2 likes

Morning :shark: lovers

11 likes