Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Oh, nice!! Jij hebt die van John! Congratulazioni!!
Beer Cheers GIFs | Tenor

On its way, sir! :grin: :cocktail:

And to you, sir! :beers:

Lekker! :ocean:

3 likes


4 likes

Proost heren! Bij mij iets minder exotisch bier als bij Ed, maar anders hou ik het de hele avond niet vol :wink:

9 likes

Wat laat voor de vrijmibo maar toch even langsgekomen. Vaste prik hier dus elke vrijdag?

3 likes

Nou ja, eigenlijk alleen door de weeks en in het weekend tussen 00:00 en 23:59 uur. Voor de rest zijn we gesloten :rofl:.

4 likes

Hey, gezellig dat je er ook bent! :+1:
Er komen altijd wel wat Squale gekkies (eigenlijk iedereen die dit een leuk merk vindt) langs hier, op vrijdagmiddag, voor een babbeltje en een lekker drankje. Maar doordeweeks en in het weekend is het ook altijd wel gezellig hier, hoor. Volgens velen is dit het leukste topic van HF. :man_shrugging: De sfeer is hier in ieder geval altijd vriendelijk. Nou ja, kijk maar een beetje rond en see for yourself. En vergaap je gelijk lekker een beetje aan alle mooie duikershorloges van dit legendarische zelfstandige, kleine sympathieke merk. :shark:

Oh en had je de HFLE2024 Squale-inzending al gecheckt! Als we worden gekozen, worden er maar 150 gemaakt. Dus, als je deze (ook) wil, zou ik het topic even goed in de gaten houden. :white_check_mark:

5 likes

10 likes

Buongiorno, Squale famiglia!
Man, wat een weer! :cloud_with_rain: :umbrella: We wilden vanmidag naar de Pasar Malam. :indonesia: Maar da’s buiten. Dus als het zo blijft. Slaan we maar even over… :unamused:

Nou ja, toch een fijn weekend gewenst, iedereen en houd ook nog even Max in de gaten, dit weekend! :racing_car: :checkered_flag: :trophy:

9 likes

Buongiorno Squale famiglia

Pasar Leiden of Venray?

7 likes

Morning allen!

Ik zit hier nog steeds te wachten tot m’n 1521 terug is van de horlogemaker.

Na het weekend als het goed is :smirk:

3 likes

Met zwarte datum schijf :sunglasses:

1 like

Ben benieuwd hoe hij is geworden.

Ga jij ook, toevallig?

2 likes

Goedezaterdags Skûwàle vrienden!
Het is lekker nat in Zandvoort, dus binnen voor de beeldbuis … #GoMax :checkered_flag:

Fijn weekend! :beers:

10 likes

Nou ja, nu jij het erover had, dacht ik: misschien wel ff een idee om toch te gaan met vrouwlief.

Ik zal buienradar eens checken.

1 like

Dit jaar ook lekker voor de buis. Vorig jaar aan het begin van de Tarzanbocht, met zonnebrand!

2 likes

net gecheckt. Tussen 15:00 en 16:45u is het mogelijk even droog. :grimacing:
I dunno. Misschien toch maar even niet…

1 like

A little bit small Window of time!

1 like

Yess! Jullie zijn de eerste die hem te zien krijgen natuurlijk :sunglasses:

Jij ook @junior!

5 likes

Mwah, we gaan zo toch even. Het is natuurlijk niet ver, voor ons. Dus zie je daar misschien nog? Stuur anders maar even een appje, als jij ook nog gaat. Ik ben overigens niet moeilijk te vinden: die belanda met dat batik overhemd en die Squale om. :joy:

2 likes