Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Zo, net even naar de groothandel geweest, om de drank- en hapjesvoorraad aan te vullen.
De Squale kroeg kan weer open en het is weer (bijna) weekend!!! :partying_face: :beers:

Nu even tijd voor een ijskoude :beer: en wat lekker brood met aioli! :yum:

Dus iedereen een

12 likes

Heel content met nieuwe bandje voor mijn super, Eulit perlon ‘baltic’ in marine blauw. Ik had er al eentje int zwart voor ander horloge, draagt heerlijk. Deze kleurt mooi bij de blauwe bezel en steelt niet de aandacht… :slight_smile:

12 likes

Weekendje varen. Squale weer mee😊

11 likes

Heerlijk! Geniet ervan! Ik ga hopelijk morgenmiddag nog even :speedboat::ocean:

2 likes

Veel plezier! Wij gaan een paar dagen varen rondom Heeg…. Even wachten tot de biertjes goed koud zijn en dan doen we vast een rondje🙃

2 likes

Buongiorno! :coffee:
Het ziet er buiten nog wat grauw en nat uit. Hopelijk wordt 't vanmiddag nog beter, dan gaan we misschien nog even weg met de boot. :speedboat: :ocean:

Geniet van jullie zaterdag, Squale fans! :sunglasses:

13 likes

Buongiorno! :coffee:
Fijn weekend …

13 likes

Fijne dag😊

12 likes

Staat je goed :sunglasses:

3 likes

Vast niet!

We vonden het in dit ontwerp uiteindelijk mooier om de oranje details wat minder op de voorgrond te laten treden. Ze zijn er wel maar hierdoor is het naar mijn idee een veelzijdiger horloge.

3 likes

k

14 likes

15 likes

:joy: Ik zit even te denken, maar 2 van mijn 3 Squales hebben ook geen oranje minutenwijzer en de (hopelijk) vierde, de Squale HFLE2024, ook niet. Dus, nou ja, er is mee te leven, zeg maar… :sweat_smile: :blush:

3 likes

Ook lekker op nato :blue_heart: :diving_mask:

16 likes

Echt … :thinking:

Het horloge zelf maakt gelukkig een hoop goed. :sunglasses:

3 likes

Proost allen

14 likes

Proost, man! Is het een beetje uit te houden, daar? :palm_tree: :sunglasses: Trek er zelf net ook een open. Die witte tropic staat 'm ook heel goed, trouwens! Lekker een classic van Phil Collins op radio Veronica: Follow me.
Helemaal happy! :beers: :blush:

5 likes

Zekersteweten! @TagEd.

Fijne zondag allemaal :+1:

2 likes

Buongiorno, Squale famiglia! :coffee:
Het wordt lekker zonnig vandaag, dus de Onda Azzurro mag nog een dagje om blijven. :sunny: :sunglasses:

Geniet van deze mooi zondag, mensen!

11 likes

Goedemorgen Skûwàlisti! :coffee:

Op deze stralende zondagochtend bezig een paar daagjes weg te plannen, aansluitend aan een afspraak in Speyer (DE). Even richting de Eifel, wat kronkelweggetjes rijden en beetje relaxen. Wijntjes happen in Cochem (afbeelding op de achtergrond). Gewoon omdat het kan.

Fijne zondag!
:beers:

13 likes