Zo, net even naar de groothandel geweest, om de drank- en hapjesvoorraad aan te vullen.
De Squale kroeg kan weer open en het is weer (bijna) weekend!!!
Nu even tijd voor een ijskoude en wat lekker brood met aioli!
Dus iedereen een
Zo, net even naar de groothandel geweest, om de drank- en hapjesvoorraad aan te vullen.
De Squale kroeg kan weer open en het is weer (bijna) weekend!!!
Nu even tijd voor een ijskoude en wat lekker brood met aioli!
Dus iedereen een
Heerlijk! Geniet ervan! Ik ga hopelijk morgenmiddag nog even
Veel plezier! Wij gaan een paar dagen varen rondom Heeg…. Even wachten tot de biertjes goed koud zijn en dan doen we vast een rondje🙃
Buongiorno!
Het ziet er buiten nog wat grauw en nat uit. Hopelijk wordt 't vanmiddag nog beter, dan gaan we misschien nog even weg met de boot.
Geniet van jullie zaterdag, Squale fans!
Staat je goed
Vast niet!
We vonden het in dit ontwerp uiteindelijk mooier om de oranje details wat minder op de voorgrond te laten treden. Ze zijn er wel maar hierdoor is het naar mijn idee een veelzijdiger horloge.
Ik zit even te denken, maar 2 van mijn 3 Squales hebben ook geen oranje minutenwijzer en de (hopelijk) vierde, de Squale HFLE2024, ook niet. Dus, nou ja, er is mee te leven, zeg maar…
Echt …
Het horloge zelf maakt gelukkig een hoop goed.
Proost, man! Is het een beetje uit te houden, daar?
Trek er zelf net ook een open. Die witte tropic staat 'm ook heel goed, trouwens! Lekker een classic van Phil Collins op radio Veronica: Follow me.
Helemaal happy!
Buongiorno, Squale famiglia!
Het wordt lekker zonnig vandaag, dus de Onda Azzurro mag nog een dagje om blijven.
Geniet van deze mooi zondag, mensen!
Goedemorgen Skûwàlisti!
Op deze stralende zondagochtend bezig een paar daagjes weg te plannen, aansluitend aan een afspraak in Speyer (DE). Even richting de Eifel, wat kronkelweggetjes rijden en beetje relaxen. Wijntjes happen in Cochem (afbeelding op de achtergrond). Gewoon omdat het kan.
Fijne zondag!