FTFY
FTFY
O.k., Kgigo is sinds de #VrijdagMiddagBorrel, in de altijd gezellige Squale kroeg
niet meer gestopt.
Maar even dit, dan.
Hier voelt een Squale zich uiteraard helemaal in zân element.
Deze foto even geleend van
een geweldige website voor Squaleliefhebbers en -verzamelaars, gemaakt door ons eigen HF-lid @SirSqualeWhale! Echt heel interessant om even te checken!
Vanuit een zonovergoten zuid Frankrijk.
Had de ijsblauwe 1545 graag bij me gehad maar daar op is get nog even wachten.
Ik beloof plechtig dat ik wanneer we worden verkozen, er volgend jaar eentje met de 1545 om deel vanaf mân vakantieadres
Nonderjuu, laten ze maar is opschieten met dat stemmen. Ik wil die Squale in ijsblauw, en snel!
Hier zie je de kleur van de bezelinsert mooi! Zal goed staan met het ijsblauw van de wijzerplaat denk ik
Hey toppers, krijgt die HFLE versie ook deze faux patina markers en lume op de wijzers of wordt faux patina = spierwit op de HFLE? Just asking for a (imaginary) friend
Hey Cihan
De HFLE wordt helemaal anders ⊠dit is gewoon de foto van de 1545 grey.
De eventuele HFLE krijgt geen faux patina (gele kleur) lumen maar de witte tint zoals de renders laten zien
Ik ruil zo mijn 2 Phoibos horloge, mijn 40âs Oris en 70âs Cauny in voor een mooie Squale hoor.
Kans is aanwezig dat die 4 horloges dezelfde waarde nog niet redden dus dan doe ik er een Zweedse 24-uurs van Ă
kerfalk bij.
Kom maar op
Als het aan ons lag, ging Squale morgen voor ons aan de slag. Maar helaas moeten we nog even wachten. Voordeel is dan wel weer dat er nog even tijd is om wat te sparen of wat op te ruimen, uit de horlogekist.
Zo is dat hahaha.
Hoi Ed,
Ben er even een weekje tussenuit geweest, dus even als reminder
Ik ga dus voor de Squale 1545 en het liefst als dat lukt in combinatie met beide banden, kom maar door als deze wint en we meer weten.
Welkom terug Ferry
Ik ben ook wel benieuwd of het mogelijk is om beide banden, of achteraf alsnog bv. de tropic erbij, te bestellen?
In het geval dat het Squale-hfle voorstel wordt verkozen gaan we nog met Squale in gesprek over een deal voor beiden banden. Voor nu is die optie er nog niet. Uiteraard kunnen de banden gewoon worden nabesteld maar zijn dan de volle prijs.
Hey dat is goed nieuws! Bedankt voor je reactie
Hi Fred!
Welkom terug tussen de gelederen!