Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Buongiorno Amici, selamat siang @TagEd,

Ik weet het, hij loopt gemiddeld 6 minuten voor. Maar dat is per maand! Dus maar +/- 12 sec. per dag.

9 likes

Yes!

16 likes

Buonasera, vanaf Bali! Waar jij, volgens mij binnenkort een huis hebt, toch? Ik kom graag nog eens terug!:grin:

14 likes

Als het aan ons ligt wel ja! Indien zover en settled, wil ik best een x een GTG organiseren hoor :grimacing:!

6 likes

Fijne zondag! :beers:

… hoewel ‘zon’ deze dag ver te zoeken is.
De hele week overigens, nattigheid wat de klok (het horloge) slaat. :cloud_with_rain:

10 likes

Dit model is wel hun visitekaartje denk ik, vanaf t begin dat ik deze brand voorbij zag komen it caughted my attention! :wink:

2 likes

Eindelijk ook met vakantie. Vandaag de squale uitgelaten in Macon.
20230730_134541|375x500

2 likes

Mooi ook op deze band :ok_hand: ben ook wel benieuwd naar een lichte (wit) Tropic bij dit model :thinking:

7 likes

Enige wat ik in die richting heb is een grijze maar dat vind ik niet heel tof met de bezel. Ik heb een zwarte 285 overgenomen hier op HF dus dat wordt het experiment hierna. Zit nu op een net isofrane:

9 likes

Je was een beetje te snel met op het rooie knoppie drukken waardoor je foto nog niet helemaal 100% upgeloaddinges was. :wink:

Bij deze even zichtbaar.

12 likes

Staat ook tof hoor :ok_hand:

Fijne vakantie!

1 like

Mooi horloge.

Ik ben ook langs Macon gereden vandaag en door naar Zuid Frankrijk.
Tussendoor gestopt bij air de Jugy. ( paddenstoelen speeltuin )

Veel plezier daar in Macon!

1 like

Regen, altijd spannend of we met alle lumedots thuis komen of niet @Kleine_gup_in_grote_oceaan :scream:
?

11 likes

Eerste keer fietsen ging ook niet goed :wink:

Geen wonder dat nogniemand zijn/haar squale weg doet…
De zoek tocht naar een 1521 en of een Matic begint een hopeloze vorm aan te nemen. Dan toch maar eentje nieuw kopen, zodat hij nog mee kan op vakantie? :grinning:

6 likes

:point_up:
Staat er niks in het blauwe gedeelte of op marktplaats dan?

2 likes

Weinig helaas, waarschijnlijk mogen ze allemaal nog een keer mee op vakantie :wink:. Gene die er wel op staan zijn het niet voor me.

3 likes

Gewoon blijven kijken, zo nu en dan wisselt het aanbod. :grin:

3 likes