Buongiorno Amici, selamat siang @TagEd,
Ik weet het, hij loopt gemiddeld 6 minuten voor. Maar dat is per maand! Dus maar +/- 12 sec. per dag.
Buongiorno Amici, selamat siang @TagEd,
Ik weet het, hij loopt gemiddeld 6 minuten voor. Maar dat is per maand! Dus maar +/- 12 sec. per dag.
Buonasera, vanaf Bali! Waar jij, volgens mij binnenkort een huis hebt, toch? Ik kom graag nog eens terug!
Als het aan ons ligt wel ja! Indien zover en settled, wil ik best een x een GTG organiseren hoor !
Fijne zondag!
… hoewel ‘zon’ deze dag ver te zoeken is.
De hele week overigens, nattigheid wat de klok (het horloge) slaat.
Dit model is wel hun visitekaartje denk ik, vanaf t begin dat ik deze brand voorbij zag komen it caughted my attention!
Mooi ook op deze band ben ook wel benieuwd naar een lichte (wit) Tropic bij dit model
Enige wat ik in die richting heb is een grijze maar dat vind ik niet heel tof met de bezel. Ik heb een zwarte 285 overgenomen hier op HF dus dat wordt het experiment hierna. Zit nu op een net isofrane:
Je was een beetje te snel met op het rooie knoppie drukken waardoor je foto nog niet helemaal 100% upgeloaddinges was.
Bij deze even zichtbaar.
Staat ook tof hoor
Fijne vakantie!
Mooi horloge.
Ik ben ook langs Macon gereden vandaag en door naar Zuid Frankrijk.
Tussendoor gestopt bij air de Jugy. ( paddenstoelen speeltuin )
Veel plezier daar in Macon!
Regen, altijd spannend of we met alle lumedots thuis komen of niet @Kleine_gup_in_grote_oceaan
?
Eerste keer fietsen ging ook niet goed
Geen wonder dat nogniemand zijn/haar squale weg doet…
De zoek tocht naar een 1521 en of een Matic begint een hopeloze vorm aan te nemen. Dan toch maar eentje nieuw kopen, zodat hij nog mee kan op vakantie?
Staat er niks in het blauwe gedeelte of op marktplaats dan?
Weinig helaas, waarschijnlijk mogen ze allemaal nog een keer mee op vakantie . Gene die er wel op staan zijn het niet voor me.
Gewoon blijven kijken, zo nu en dan wisselt het aanbod.