Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ik ook :sweat_smile:.

Zijn we die nerds die een “Squale zoekopdracht” actief hebben? Met melding? :joy:

3 likes

Ja dat … en ik hoop de Matic van @VriesKou daar tegen te komen want hier durft 'ie hem niet aan te bieden. Hij kan er op MP ook meer voor vragen natuurlijk. :wink:

2 likes

Uhm nee, ik check soms of ik berichten heb op advertenties en kijk dan tussendoor vaak even…
Okay misschien heb je dan toch gelijk🤣

2 likes

Oh jaaaaa, dat is ook zoooo…:joy:

:joy:

1 like

Er is mee gerommeld.

🫣

2 likes

Mmm is ook nog wel een ideetje :thinking: maar dat kan nu dus ook niet meer met al die Sherlock Holmes :male_detective: hier :joy: neeh denk dat ik hem dan liever ‘gun’ aan een van de stamgasten van deze kroeg, dan zie ik er misschien nog af en toe een fotootje van :sweat_smile:

3 likes

Interesting. Fake or Frankenstein?
Here’s the add: Click.

Haha, ja sorry en wij weten ook allemaal wat je betaald hebt want we hebben de aanbieding gezien (en helaas gemist!) en je vertelde er vrolijk bij dat nog extra korting kreeg. Geen geheimen voor elkaar! Zoals het heurt in onze kroeg. :wink::beers:

Verkoop dat ding nou maar aan @Kleine_gup_in_grote_oceaan, ben je van het gezeur af … :joy:

2 likes

Hahaha,

Qua maat kan ik hem inmiddels beter hebben, in ieder geval. M’n pols is van 16,5 naar 17,5 gegaan. Geen idee hoe, want ik ben niet aangekomen, eerder afgevallen. :sweat_smile::joy:

2 likes

Daar heb ik nog nooit een geheim van gemaakt :wink:

Dan pas je het glazen muiltje precies :partying_face: want daar zitten junior en ik ook op :ok_hand:t2:

2 likes

Buon pomeriggio :shark:

15 likes

Sono tornato squali! Ik weet niet voor hoe lang want die paarse plaat is wel erg funky in het echt :sweat_smile: maar voorlopig mag ik hier weer posten.

15 likes

13 likes

Ik vind hem oprecht kickûh goos​:ok_hand::grin: Welkom terug in de kroeg :beers:

3 likes

Uiteraard :grin:

3 likes

Voor de liefhebbers, nu op RTL 7 Sharknado. Het schijnt cult te zijn maar ik vind het een absolute rukfilm! :joy:

Wel m’n Squale om maar beetje te donker voor een goeie foto!

11 likes

Ik vind je foto tof!
Horloge ook trouwens :wink::shark:

2 likes

Ik hoop dat je genoeg lotion en tissues hebt, dan. Hij schijnt nogal lang te duren.

Mocht je linkshandig zijn, dan even je mooie two-twone wegleggen. :joy:

4 likes

Hey lekker, Thijs! Congratulazioni! Toch weer een Squale!:grin::shark:

2 likes

Zondagse Squale! Happy Sunday allen! :shark:

12 likes

Goedemorgen Squale famiglia, voor mij goedemiddag!:grinning_face_with_smiling_eyes:

O.k., dit was wel het minst comfortabele deel van de reis, tot nu toe: 2 uur lang op een ruige zee (de vaarten na de onze zijn gecanceled, vanwege de hoge golven) en daarna nog twee uur lang met een taxichauffeur die vreselijk aardige was, maar écht niet kon rijden, op een zeer bochtig traject. We moesten allemaal even bijkomen. :nauseated_face:

Maar goed, inmiddels zijn we dus op Bali!:desert_island::sunglasses:

En wat een heerlijk plekje hebben we weer getroffen!:slight_smile:

Tijd voor een ijskoude

Proost, Squale amici!:beers:

24 likes