Als iemand weet waar ik een fijne FKM tropic band in 18mm kan kopen in de EU, dan houd ik me aanbevolen. Zou helemaal mooi zijn als deze niet te lang zijn. Met mijn polsen (16cm) zijn veel bandjes vaak te lang, als je het uiterste gaatje moet gebruiken blijft er zo’n lang deel over…
Wel bewonderd, the polished version dan.
Misschien bij monster watches? Houdt zich niet bezig met Squale, maar heeft vele soorten bandjes. Of hij tropic heeft, weet om eerlijk gezegd niet.
Ligt volgens mij aan welke van die eilanden, ik heb een paar jaar geleden de verkeerde keuze gemaakt en zat tussen de zuipende Australiërs
Zo! Ik ben net terug van een ochtendje daar met m’n dochtertje. Zit nu al een uur op de bank te ontprikkelen
Hahahaha, zwaar leven zo’n bak vol kinderen
Hij heeft ze in het verleden zeker wel gehad. Right now? Even site checken en/of even een berichtje sturen. So.s reageert ie best vlot. Soms ook niet. Succes.
Nog niet tegengekomen. Zit op Gili Air.
Ik zou ook naar Gili Air gaan maar gooide op het laatste moment om naar Gili Trawangan. Dat wad echt een drama vond ik
M’n moeder zat op Gili Meno. De laatste van het trio.
Zo, vandaag op een vertrouwde Squale tropic. Altijd goed.
En wat een heerlijke volle vette donkeroranje wijzerplaat is dit toch, nog ‘s extra geaccentueerd door dat bolle saffier.
Selamat pagi, Squale amici!
Vanmorgen een beetje uitgeslapen, totdat we ruw werden gewekt door twee (onze ) ruziemakende kinderen. Maar goed, het was toch tijd om op te staan. Dus nu lekker aan het ontbijt.
En straks snorkelen in het mooi heldere en lekker warme water.
Fijne zaterdag, iedereen!
Ziet er weer heerlijk uit Ed, wat een leven zeg. Geniet van de mooie dagen!
P.s. lichaam weer helemaal hersteld na de val?!
Thx, man! Alle wonden zijn heel goed aan 't helen of al goed geheeld. Maar die ribben blijven pijnlijk. Toch wel blij dat ze even een fotootje hebben genomen toen. Wel begrepen dat zo’n kneuzing een aantal weken kan duren. Nou ja, ik ben hier toch om bij te komen en niet om me heel druk te maken. Dus, no worries…
Kan iemand me iets over onderstaande Squale y1545 zeggen? Kan het een special/limited edition zijn (van bv Gnomo) of heeft iemand lopen klussen met de bezel?
Geen idee, zag hem ook voorbijkomen op marktplaats.
Misschien dat @SirSqualeWhale er iets van weet?
Ook ik zag 'm op Marktplaats staan. Mijn eerste gedachte was ‘gerommel’ en dus links laten liggen. Maar goed, het kan best iets speciaals zijn.